روزانه

بیشترین درصد افزایش

سیمان شمال در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روز گذشته را از آن خود کرد که سیمان خاش در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «سخاش» سود هر سهم خود را مبلغ 477 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 125 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش

حق تقدم تکسرام صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روز گذشته شد. پلاسکوکار در رده نهم این گروه ایستاد. «پلاسک» با سرمایه‌ای معادل ۳۸۸ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ صفر ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم

روز گذشته گسترش نفت و گاز پارسیان پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. گل گهر در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه 10 هزار میلیارد ریال به‌دست‌ آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 1176 ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را روز گذشته گسترش نفت و گاز پارسیان به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده سوم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۶۸۱ ریال پیش بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

سرمایه گذاری ملت روز گذشته در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات ایران در این گروه هفتم شد. «اخابر» با سرمایه ای معادل 45 هزار و 873 میلیارد و 655 میلیون ریال ،سود هر سهم خود را مبلغ 465 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کمک فنرایندامین سایپا به دست آورد. قند ثابت با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰ میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

روز گذشته رینگ مشهد در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. شیشه و گاز جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «کگاز» با سرمایه‌ای برابر 74 میلیارد و 844 میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی 92 رقم 950 ریال در نظر گرفته است.