هفتگی

بیشترین درصد افزایش

حق تقدم شیشه و گاز جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش را هفته گذشته از آن خود کرد. سیمان شمال ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سشمال» مبلغ 293 ریال و سرمایه آن معادل 826 میلیارد و 978 میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش

رده نخست بیشترین درصد کاهش را در هفته گذشته حق تقدم سازه پویش از آن خود کرد و سرمایه گذاری توس گستر درجایگاه دهم ایستاد. «وتوس» سود هر سهم خود را با سرمایه ۶۷۵ میلیارد ریال مبلغ ۲۷۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله‌ترین سهم

هفته گذشته صنایع پتروشیمی خلیج فارس پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مپنا در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه 9 هزار و 975 میلیارد و 104 میلیون ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 497 ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته صنایع پتروشیمی خلیج فارس به خود اختصاص داد. پتروشیمی شیراز در این گروه پنجم شد. سرمایه «شیراز» برابر دو هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۷۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده

حق تقدم گروه بهمن در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه گذاری ملت در این گروه دوم شد. سرمایه «وملت» برابر یک هزار میلیارد ریال است. این شرکت زیان هر سهم خود را مبلغ 4 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E

رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته آهنگری تراکتورسازی به دست آورد. فنرسازی زر در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «خزر» برابر ۸۰ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ سه ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E

سازه پویش در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. چین چین جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «غچین» با سرمایه 22 میلیارد و 400 میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 1724 ریال پیش‌بینی کرده است.