براساس این گزارش، به ترتیب هر کیلوگرم برگ مو با قیمت ۱۹ هزار تومان، سیر با قیمت ۱۸۹۰۰ تومان و بامیه با قیمت ۱۷ هزار تومان، گران‌ترین محصولات و هر کیلوگرم کاهوی چینی با قیمت ۳۵۰۰ تومان، کلم سفید و قرمز با قیمت ۳۹۰۰ تومان و بادمجان با قیمت ۴۷۰۰ تومان، ارزان‌ترین محصولات میادین میوه‌وتره‌بار هستند. توجه داشته باشید که قیمت‌های ارائه شده مربوط به انواع میوه عرضه شده در بازار میوه‌وتره‌بار شهرداری تهران بوده و قطعا از قیمت میوه در مغازه‌ها و سطح شهر پایین‌تر است. برخی از محصولات پرتقاضای میادین میوه‌وتره‌بار در سه گروه قیمتی به شرح زیر تقسیم‌بندی شده‌اند:

گروه اول (زیر ۵ هزار تومان): کاهوی چینی، کلم سفید و قرمز، بادمجان، خیار چنبر و سیب‌زمینی نو.

گروه دوم (۵ تا ۱۰ هزار تومان): پیاز نو، خیار رسمی، کوتاه و گلخانه‌ای، سبزی دسته‌ای، کاهوی پیچ و رسمی، کدو، گوجه‌فرنگی بوته‌ای و گلخانه‌ای و هویج.

گروه سوم (۱۰ تا ۲۰ هزار تومان): سبزی پاک‌کرده، لیموترش سنگی و مینابی، گوجه‌فرنگی گیلاسی و زیتونی و برگ مو.

اما در همین حال سازمان میوه‌وتره‌بار تهران میوه‌های پرطرفدار در بهار را نیز اعلام کرد.

براساس تازه‌ترین گزارش این سازمان از میزان خرید انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات در میادین میوه‌وتره‌بار تهران، به ترتیب پرتقال، سیب درختی و هندوانه، سه میوه پرطرفدار تهرانی‌ها در بهار ۱۴۰۰ بوده‌اند.

در بین انواع سبزیجات و صیفی‌جات نیز به ترتیب خیار، سیب‌زمینی و سبزی در بهار ۱۴۰۰، پرمصرف‌ترین محصولات میادین میوه‌وتره‌بار تهران بوده‌اند.

بر پایه این گزارش، ۱۰ محصول پرتقاضای میادین میوه‌وتره‌بار تهران اعم از انواع میوه، سبزیجات و صیفی‌جات در سه ماه نخست سال‌جاری شامل:

۱- پرتقال ۲- سیب درختی ۳- هندوانه

۴- خربزه ۵- خیار ۶- سیب‌زمینی ۷- گیلاس ۸- موز ۹- سبزی و ۱۰‌- پیاز بوده است.