ایسوس Pegasus 4S معرفی شد

Pegasus ۴S را می‌توان اولین گوشی‌هوشمند ایسوس نامید که به نمایشگر کشیده مجهز می‌شود و چنین قابلیتی را با خود به همراه دارد. برخلاف نمایشگر ۷/ ۵ اینچی گوشی جدید Pegasus ۴S با نسبت ابعاد ۲ به ۱، این مدل یک پرچمدار نیست و می‌توان آن‌‌را جزو میان‌رده‌های بازار طبقه‌بندی کرد.گوشی جدید ایسوس به صفحه‌نمایش با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز شده است. در نگاه اول شاید این موضوع را بتوان یک نقطه ضعف برای میان‌‌رده جدید ایسوس توصیف کرد اما بد نیست اشاره کنیم که گوشی Pegasus ۴S، حاشیه‎های باریکی دارد و با وجود مشخصات‌فنی میان‌رده، به باتری غول‌آسای ۴۰۳۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است.

گوشی جدید Pegasus ۴S از تراشه هشت هسته‌ای MT۶۷۵۰T مدیاتک بهره می‌گیرد؛ فرکانس هسته‌های پردازشی در این تراشه روی ۵/ ۱ گیگاهرتز تنظیم شده است. در صورتی‌که به خرید این گوشی علاقه‎مند هستید، می‌توانید آن‌را با سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه یا ۴ گیگابایت رم و ۶۴گیگابایت حافظه سفارش دهید. در پشت گوشی، حسگر اثرانگشت قرار دارد و دوربین دوگانه گوشی جدید ایسوس جلب‌توجه می‌کند؛ شرکت ایسوس برای میان‌رده‌ Pegasus ۴S از ترکیب دو سنسور ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است. فلاش LED نیز برای عکاسی در محیط‌های کم‌نور در پشت گوشی قرار گرفته است. براساس اطلاعات ارائه شده، دوربین اصلی حداکثر می‌تواند با رزولوشن Full HD به فیلمبرداری بپردازد و این دوربین از فوکوس خودکار برخوردار است.

اگر به ثبت تصاویر سلفی علاقه‌مند هستید، Pegasus ۴S شما را ناامید نخواهد کرد؛ این میان‌رده با سنسور ۸ مگاپیکسلی در پنل جلوی خود همراه شده است. این مدل تنها از درگاه میکرو یواس‌بی استفاده می‎کند و جک هدفون ۵/ ۳ میلی‌متری نیز برای پخش موسیقی با استفاده از هدفون در لبه بالای گوشی گنجانده شده است. ابعاد گوشی ایسوس Pegasus ۴S عبارت است از ۶/ ۱۵۲ در ۷/ ۷۲ در ۸/ ۸ میلی‌متر و این گوشی تنها ۱۶۰ گرم وزن دارد. شرکت ایسوس، میان‌رده جدیدش را با سیستم‌عامل اندروید نوگت ۰/ ۷ عرضه خواهد کرد که با شخصی‌سازی‌های شرکت سازنده همراه شده است. Pegasus ۴S با پشتیبانی از دو سیم‌کارت و VoLTE عرضه خواهد شد و در حال‌حاضر، هیچ خبری از قیمت احتمالی آن نیست؛ شرکت سازنده، گوشی جدیدش را از تاریخ ۹ نوامبر در دو رنگ مشکی و طلایی به بازار عرضه می‎کند. در رابطه با قیمت احتمالی، وب‎سایت  Gadgetmatch تخمین زده است که گوشی Pegasus ۴S ایسوس با قیمتی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.