تصویر احتمالی پرچمدار LG G7 فاش شد

پنل جلوی LG G۷ در تصویر جدید به نمایش گذاشته شده است. این تصویر، تایید می‌کند که کره‌ای‌ها پرچمدار خود را با طراحی بدون لبه ارائه می‌دهند و آن را به نمایشگری کشیده با نسبت ابعاد ۲ به یک مجهز خواهند کرد. در بالای نمایشگر، بلندگوی مخاطب جای گرفته است و در سمت راست و چپ آن، تعدادی سنسور قرار دارد؛ البته اگر کمی به تصویر دقت کنید، تشخیص دو سنسور برای دوربین سلفی در کنار بلندگوی مخاطب ساده خواهد بود. در سمت چپ گوشی، دو کلید فیزیکی به صورت مجزا برای تنظیم حجم صدای خروجی قرار گرفته است. پیش‌بینی می‌شود که در پنل پشتی، حسگر اثرانگشت به همراه دوربین اصلی جای بگیرد. توجه داشته باشید که این تصویر در حال حاضر تایید نشده است؛ به همین جهت، باید با دیده شک و تردید به آن نگاه کنید.

در رابطه با گوشی مذکور، باید اشاره کرد که مشخصات‌فنی LG G۷ نیز اخیرا فاش شده است. گفته می‌شود پرچمدار جدید ال‌جی، نمایشگری بدون حاشیه از نوع OLED خواهد داشت؛ البته اندازه صفحه‌نمایش فاش نشده است، ضمن اینکه انتظار می‌رود این مدل به چهار دوربین مجهز شده باشد؛ علاوه بر دوربین اصلی دوگانه، ال‌جی از دو سنسور در جلوی گوشی استفاده خواهد کرد. تصویر تازه فاش‌شده نیز این موضوع را تایید می‌کند.

هنگامی‌که LG G۷ با پشتیبانی از شارژ سریع ۴.۰ کوالکام در وب‌سایت شرکت سازنده، لیست شده بود؛ گمان می‌رفت این گوشی با تراشه قدیمی اسنپ‌دراگون ۸۳۵ کوالکام عرضه شود. با این حال، خبرگزاری محلی در کره‌جنوبی اعلام کرد که پرچمدار ۲۰۱۸ ال‌جی مانند Galaxy S۹ و Galaxy S۹ Plus با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ عرضه خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود این مدل به حسگر تشخیص عنبیه چشم مجهز شده باشد؛ سال گذشته LG G۶ با سیستم تشخیص چهره و حسگر اثرانگشت عرضه شد. با وجود این شرکت ال‌جی موفق به ثبت یک پتنت شده است که ادغام سنسور تشخیص عنبیه و دوربین سلفی را با یکدیگر میسر خواهد کرد. شرکت ال‌جی، جانشین LG G۶ را در اواسط بهار وارد بازار خواهد کرد؛ عرضه این گوشی، نزدیک به یک ماه به تعویق افتاده است.

GizmoChina در توضیحات خود از دلایل تاخیر در عرضه LG G۷، اشاره می‌کند که مقامات ال‌جی تصمیمی برای عرضه پرچمدار خود با تراشه قدیمی‌تر ندارند؛ احتمالا به خاطر دارید که LG G۶ با پردازنده قدیمی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ معرفی شده بود. به همین جهت ال‌جی تصمیم گرفته است تا زمانی که تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ کوالکام موجود شود، برای عرضه پرچمدار جدیدش منتظر بماند. با وجود عدم معرفی LG G۷ در نمایشگاه MWC، شرکت‌های مطرح نظیر هوآوی و سامسونگ از پرچمداران جدید خود در این نمایشگاه رونمایی خواهند کرد. هوآوی، سری P۲۰ را با سه مدل پرچمدار معرفی خواهد کرد؛ سامسونگ نیز به دنبال عرضه گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در کنگره جهانی موبایل است.