لپ‌تاپ ارزان برای دانش‌آموزان

دنیای‌اقتصاد- شرکت Acer به‌تازگی یکی از جدیدترین لپ‌تاپ‌های خودش را از سری Travelmate به بازار معرفی کرده است. لپ‌تاپ‌های سری Travelmate این شرکت اغلب برای افراد اهل کسب‌وکار و کاربران تجاری ساخته نشده و طراحی، ابعاد، امکانات و قیمت آنها به صورتی است که کاربران عادی با هزینه کم بتوانند یکی از آنها را بخرند. Acer حالا جدیدترین محصولش از این سری را معرفی کرده است. لپ‌تاپ مدل B۱۱۳ در واقع برای دانش‌آموزان طراحی شده و قرار است با قیمت مناسب ۳۹۹ دلاری وارد بازار شود. این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده نسلCore i۳ شرکت Intel بوده و از ۴ گیگابایت حافظه رم هم بهره می‌برد.

TravelMate B۱۱۳ مجهز به نمایشگر ۶/۱۱ اینچی است که تصاویر را با وضوح ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر لمسی نیست، اما از آنجا که روی این لپ‌تاپ سیستم‌عامل ویندوز ۸ نصب شده است، کاربران می‌توانند با استفاده از کیبورد و ماوس‌های ویژه با آن کار بکنند.

این لپ‌تاپ دارای هارد دیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایتی بوده و از امکانات ارتباطی مانند WI-Fi، بلوتوث و شبکه Ethernet بهره می‌برد. این لپ‌تاپ ۸/۱ کیلوگرمی مجهز به یک باتری شش سلولی هم هست.

شرکت Acer اعلام کرده است که این لپ‌تاپ جدیدش را از اواخر همین هفته و با قیمت ۳۹۹ دلار روانه بازار کرده و به فروش عمومی می‌رساند.