بر اساس گزارش‌‌‌های منتشر شده اخیر، سود عملیاتی تپسی نیز با رشد ۲۴۴درصدی از ۳۰ میلیارد تومان در ۶‌‌‌ماهه اول سال ۱۴۰۱ به ۱۰۳ میلیارد تومان در ۶‌‌‌ماهه اول سال ۱۴۰۲ رسیده است. پیش‌بینی شده است که این شرکت بتواند برای درآمد۶‌‌‌ ماه دوم سال خود، به رقم ۷۳۲ میلیارد تومان برسد.

البته اعداد این گزارش‌‌‌ها نشان می‌‌‌دهند که گویا هزینه مالیات بر درآمد تپسی نسبت به مدت مشابه سال قبل سه‌‌‌برابر شده است. هزینه مالیات بر درآمد این شرکت در دوره مالی ۱۴۰۱.۶.۳۱رقمی معادل ۵.۵ میلیارد تومان بوده که این عدد در دوره مالی ۱۴۰۲.۶.۳۱به ۱۵.۵ میلیارد تومان رسیده است.

طبق آمارهای موجود، اکنون ارزش ماهانه سفر‌‌‌های تپسی ۵۱۷ میلیارد تومان و درآمد ماهانه این شرکت به‌‌‌طور میانگین ۷۸ میلیارد تومان است. البته این اعداد بر اساس گزارش حسابرسی نشده‌‌‌ای است که ارائه شده و برای اظهارنظر جدی‌‌‌ درباره ابعاد مختلف درآمد این شرکت باید تا انتشار نسخه حسابرسی ‌‌‌شده گزارش منتظر ماند.

این تاکسی اینترنتی اکنون ۲۳.۵میلیون مسافر ثبت شده و ۲.۵ میلیون نفر راننده دارد و این شرکت ۳۳ استان را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است. مقایسه تعداد کاربران مسافر این شرکت در ۶ماهه ابتدای امسال با گزارش تفسیری سال ۱۴۰۱ نشان می‌‌‌دهد که تعداد کاربران مسافر ثبت‌‌‌نامی این تاکسی آنلاین تقریبا ثابت مانده است. بنابر اعلام تپسی، تعداد کاربران راننده تایید شده این شرکت اکنون ۲.۴۶ میلیون نفر است. این رقم در مقایسه با پایان سال ۱۴۰۱، حدود ۲۲۰‌هزار نفر افزایش داشته است. در مقابل، تعداد پرسنل این شرکت نیز افت ۱۴۳ نفری داشته که به‌‌‌نظر می‌رسد این افت به کاهش بازاریابان میدانی تپسی مربوط باشد.

تپسی اولین استارت‌آپ ایرانی پذیرفته شده در بازار سرمایه است و به این ترتیب موظف است جزئیات عملکردی خود را به صورت منظم روی کدال منتشر کند. مدتی است که این شرکت برای افزایش درآمد و سهم بازار خود، برنامه‌‌‌هایی را در دست اقدام دارد. در یکی از آخرین برنامه‌‌‌ها، از خدمت جدیدی برای ارائه سرویس مدرسه به دانش‌‌‌آموزان رونمایی شد؛ اما به دلیل چالش‌‌‌های پیش آمده با شهرداری، این شرکت نتوانست به درستی به وعده‌‌‌های خود عمل کند و کار به جایی رسید که دادستانی مدیرعامل این شرکت را احضار کرده و خواهان توضیح درباره شرایط پیش آمده شد.

با تمام اینها، اگرچه ناکامی تپسی در سرویس‌‌‌دهی درست به دانش‌‌‌آموزان، نارضایتی زیادی را برانگیخت، اما واکنش بازار به وضعیت این شرکت تازه‌‌‌وارد به بورس در مهرماه چندان منفی نبود.