جنجال پرچم‌دار سامسونگ با ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه

پارک یونگ‌این، رئیس کسب‌وکار System LSI سامسونگ، در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که گوشی‌های گلکسی از سال آینده‌ میلادی به سیستم ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه مجهز خواهند شد. در این بیانیه به گلکسی  S۲۴ که اوایل ۲۰۲۴ از راه می‌رسد، به عنوان نخستین پرچم‌دار سامسونگ که با چنین قابلیتی به بازار خواهد آمد اشاره کرده است.

رسانه‌ کره‌ای سیساژورنال گزارش داد، رئیس System LSI در مراسم SEDEX۲۰۲۳ مدعی شده که سامسونگ پیش‌نیازهای فنی را اجرا کرده تا دستگاه‌هایش بتوانند با ماهواره‌ها ارتباط برقرار کنند. احتمالا منظور وی، تولید مودم جدید Exynos۵۳۰۰ است که از ارتباط ماهواره‌ای دوطرفه پشتیبانی می‌کند. هنوز مشخص نیست که قیمت گوشی گلکسی S۲۴ و S۲۴ پلاس و همچنین قیمت گوشی سامسونگ گلکسی  S۲۴ اولترا چقدر خواهد بود. پارک یونگ‌ این همچنین گفت که سامسونگ در نظر دارد با تقویت قدرت گرافیکی گوشی‌هایش رهگیری پرتو را پیشرفته‌تر کند. رهگیری پرتو، فناوری گرافیکی هیجان‌انگیزی است که جلوه‌های بصری بازی‌ها را به‌شدت ارتقا می‌دهد. رئیس کسب‌وکار

System LSI سامسونگ همچنین درباره‌ هوش مصنوعی مولد صحبت کرد. به‌لطف هوش مصنوعی، گوشی‌های مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل سه دستیار شخصی مجازی واقع‌گرایانه خواهند داشت که می‌تواند مثل انسان به پرسش‌ها پاسخ دهد. سامسونگ نیز در پردازنده جدیدش توجه ویژه‌ای به هوش مصنوعی نشان خواهد داد. اطلاعات جدیدی که رسما از سوی سامسونگ در مورد پرچم‌دار جدیدش منتشر شده زنگ خطری برای رقبا در ادامه کار خواهد بود.