زمانیان، رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران درباره افتتاح رسمی پارک علم و فناوری بین‌المللی در این سازمان اظهار کرد: این پارک به شکل عملی شروع به کار کرده است و در یک جلسه بر اساس تصمیم‌گیری مسوولان پارک، ۹۴شرکت دانش‌بنیان فناور در این پارک مستقر شده‌اند که از این تعداد ۱۰شرکت خارجی و بقیه ایرانی هستند. او ادامه داد: کشور روسیه اخیرا در نامه‌ای ۱۰شرکت فناور بزرگ را معرفی کرده است که این شرکت‌ها هم در این پارک مستقر شوند و ما هم چند شرکت دانش‌بنیان را در یکی از پارک علم و فناوری روسیه مستقر می‌کنیم.

رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران افزود: بنابراین فرآیند کاری پارک علم و فناوری آغاز شده است، ساختمان ستاد مرکزی و اداری در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران ۹۸ درصد آماده است و به‌زودی با حضور یکی از مقامات سیاسی یا از دولتمردان افتتاح می‌شود.

زمانیان درباره محل استقرار شرکت‌های پارک که قرار است نزدیک شهر آفتاب باشد، گفت: این ساختمان نیز تا حدی آماده است و تعدادی از شرکت‌ها در این محل مستقر می‌شوند. او بیان ‌کرد: ساختمان ستاد مرکزی در محل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران تا ۲هفته آینده آماده است و برای افتتاح رسمی آن در دهه فجر یا مدت کمی بعد از آن، منتظر اعلام مقامات ارشد هستیم که به ما وقت بدهند؛ چون تحول بسیار بزرگی است.