کتابخانه دیجیتالی

بازار دیجیتال- کسانی که زیاد سفر کرده‌اند می‌دانند که چگونه تفاوت‌های فرهنگی متنوع و جالب باعث تمایز نقاط مختلف دنیا می‌شود، اما نیاز نیست برای درک و تجربه این تفاوت‌ها حتما جهانگردی کنیم. در حال حاضر اینترنت همه چیز را آسان کرده است. هم‌اکنون می‌توانید سایت‌های زیادی را در این فضا مشاهده کنید که تنها با یک کلیک شما را از این سوی کره زمین به آن سوی کره زمین می‌برد. اگر شما هم دوست دارید این تجربه مجازی را داشته باشید و در ضمن به یکی از زبان‌های انگلیسی یا عربی آشنایی دارید، پیشنهاد می‌کنیم به سایتWWW.Wdl.org مراجعه کنید.

این سایت یک مخزن واقعی از گنجینه‌های فرهنگی مثل متن‌های دست‌نویس، نقشه، کتاب‌های نایاب، موسیقی، فیلم، عکس، طرح‌های معماری و... است. یکی از نکات جالب سایت این است که می توان در آن به شیوه‌های مختلف جست‌وجو کرد. برای پیدا کردن مسیر از منوی بالای صفحه استفاده کنید که در آن زبان های مختلفی، از جمله روسی، عربی، چینی، اسپانیایی و فرانسوی وجود دارد.

برخی از مطالب حتی به ۸۰۰۰ سال قبل از میلاد مسیح مربوط می‌شود. اگر مایل به خواندن چیزی هستید، تنها کافی است روی تصویر کوچک مورد نظر خود کلیک کنید. گاهی از اوقات هم برای برخی از مطالب لینک هایی وجود دارد که یا شما را به مطالب مشابه، یا یک ویدئوی مربوط راهنمایی می‌کند تا از این گشت و گذار فرهنگی لذت ببرید.