کارخانه جدید فاکسکان در برزیل تولید گوشی‌های آی‌فون جدید برای اپل را آغاز کرده است. کارخانه فاکسکان در برزیل کار خود را از ماه گذشته آغاز کرده و به ساخت نسخه جدید گوشی آی‌فون ۴S می‌پردازد. این کارخانه در دو شیفت ۸۰۰ کارمند کار دارد که بر اساس آن روزانه یک هزار و ۶۰۰ دستگاه گوشی تولید می‌کنند. این کارخانه قصد دارد سه هزار کارمند جدید در طول سال آینده استخدام کند. انتظار می‌رود فروش این گوشی‌ها از سال آینده آغاز شود.

عرضه گوشی نسل چهارمی ال‌جی در ژاپن

شرکت ال‌جی گوشی Optimus LTE را علاوه بر کره و آمریکا شمالی در ژاپن نیز عرضه کرد.

گوشی Optimus LTE که به تازگی توسط ال‌جی رونمایی و عرضه شده، از سرویس‌های شبکه نسل چهارم LTE بهره می‌برد و در بازار ژاپن که یکی از بزرگ‌ترین کشورهای ارائه‌دهنده سرویس‌های شبکه LTE به شمار می‌رود عرضه شده است.

گوشی Optimus LTE در بازار کره، کانادا و ایالات متحده آمریکا ارائه شده و رنگ قرمز این گوشی از طریق شبکه Docomo در اختیار کاربران ژاپنی قرار می‌گیرد. شرکت ال‌جی با همکاری Ntt Docomo این گوشی را با پشتیبانی از فناوری تلویزیون دیجیتالی و NFC در دسترس کاربران ژاپنی قرار داده است.

گفتنی است Optimus LTE یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های ال‌جی در کره بوده و در رده بهترین محصولات شرکت NTT Docomo قرار گرفته است. از سوی دیگر این گوشی در رده ۱۰ گوشی برتر سال ۲۰۱۱ قرار گرفته است.

گوشی Optimus LTE دارای صفحه نمایش ۵/۴ اینچی با وضوح تصویر ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل بوده و قادر است تصاویر را با کیفیت HD به نمایش بگذارد.