فروشندگان گوشی‌های سونی اریکسون از عرضه بدون نوسان قیمت بیشتر مدل‌های این برند در سطح بازار خبر دادند.

توازن در عرضه و تقاضا برای انواع گوشی‌های سونی‌اریکسون باعث شده تا مدل‌های این برند بدون نوسان قیمت در اختیار مشتریان قرار گیرد. فعالان و دست‌اندرکاران بازار گوشی‌های سونی‌اریکسون معتقدند که عرضه جدیدترین مدل گوشی‌های این برند نیز تا کنون نتوانسته در میزان خریدوفروش این برند تاثیرگذار باشد.آنها بر این باورند که هم‌اکنون بازار گوشی‌های سونی‌اریکسون به آرامی سپری شده و گوشی‌های زیر ۲۵۰ هزار تومانی این برند با تقاضای مناسبی از سوی مشتریان روبه‌رو شده است.

گوشی VIVAZ و X۸ در صدر لیست پرفروش‌ترین‌های این کالای دیجیتالی و ارتباطی قرار گرفته است. از امکانات تعبیه شده در گوشی VIVAZ سونی‌اریکسون می‌توان به دوربین هشت مگاپیکسلی، صفحه نمایش لمسی TFTا۳.۲ اینچی، ارتقای حافظه داخلی تا ۳۲ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی اشاره کرد.

از امکانات گوشی X۸ این برند نیز می‌توان به صفحه نمایش TFT لمسی سه اینچی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت و سیستم‌عامل آندروید اشاره کرد. W۲۰، W۱۰۰ ، J۲۰ و W۱۵۰ از دیگر گوشی‌های پرفروش ارزان قیمت سونی‌اریکسون در بازار است که با استقبال از سوی مخاطبان روبه‌رو شده است.