تلویزیون سه بعدی پرفروش سونی بازار دیجیتال- مدل

KDL-۴۰EX۷۲۰ از تلویزیون‌های سه‌بعدی پرفروش سونی در بازار داخلی است.

بر اساس اعلام شرکت بازرگانی ایران، نمایندگی رسمی فروش محصولات صوتی و تصویری این برند در بازار داخلی، این تلویزیون ۴۰ اینچ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به موتور تصویر X-Reality، تجهیز به فناوری نور زمینه Edge LED، قابلیت پخش فیلم‌های اینترنتی و پشتیبانی ابزارهای اینترنتی براویا، سازگاری با LAN بی‌سیم و ارتباط مستقیم Wi-Fi (آداپتور Wi-Fi مدل UWA-BR۱۰۰ مورد نیاز است) و... است. این تلویزیون همچنین قابلیت سازگاری با Skype (دوربین CMU-BR۱۰۰ سازگار با Skype نیاز است) را دارد.

در مورد ویژگی‌های فنی این تلویزیون سه‌بعدی هم باید بگوییم، این مدل دارای وضوح تصویر۱۹۲۰×۱۰۸۰ نقطه در اینچ با کیفیت full hd است و در ضمن به فناوری حرکت فریم سریع، فناوری تولید رنگ‌های زنده، تقویت‌کننده تصویر هوشمند، سیستم کاهنده نویز MPEG هوشمند، تقویت‌کننده کنتراست پیشرفته (ACE) و... مجهز است.

زاویه دید این تلویزیون هم ۱۷۸ درجه افقی و عمودی است.

پخش صدا در سه حالت Dynamic / Standard / Clear Voice با قدرت خروجی ۲۰w و تجهیز به ورودی صوتی HDMI، رابط USB۲.۰، رابط اتصال اترنت، ورودی ویدئو کامپوزیت، ورودی ویدئو کامپوننت (Y/Pb/Pr)، ورودی اتصال RF، ورودی HD۱۵ PC/صوتی و خروجی‌های صوتی دیجیتال، صدا و هدفون از سایر ویژگی‌های این تلویزیون سه‌بعدی ۴۰ اینچ از خانواده سونی است.

تلویزیون سه‌بعدی سونی همچنین قابلیت ارتباط مستقیم Wi-Fiرا داشته و همراه با عینک برای دیدن تصاویر سه‌بعدی با قیمت یک میلیون و ۵۲۹ هزار و ۸۴۰ تومان و با ضمانت شرکت بازرگانی ایران به بازار عرضه شده است.