بازار دیجیتال- مدل LifeBook AH-۵۳۰-H از لپ‌تاپ‌های ارزان و پرمخاطب فوجیتسو در بازار داخلی است. این دستگاه با ظاهری زیبا، بدنه شفاف در رنگ‌های مشکی و زرشکی، با صفحه نمایش LED ۱۵.۶ Inch باتری با قابلیت شارژدهی طولانی مدت، با بهره‌مندی از امکانات کامل ارتباطی از جمله پورت HDMI با پردازنده نسل جدید Core i و از همه مهمتر قیمت مناسب، یک فرصت خوب برای کسانی است که به دنبال یک لپ‌تاپ ارزان هستند. از دیگر ویژگی آن می‌توان به کیبورد ضدآب به همراه Keypad جهت انجام محاسبات ریاضی و دکمه ECO اشاره کرد.

این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel ۳۷۰M Core i۳ ۲.۴ GHz، رم چهار گیگابایتی از نوعDDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۳۲۰ گیگابایت است. کارت گرافیکی این لپ‌تاپ همIntel HD Graphics - MB UpTo ۱۶۹۵ MB است. صفحه نمایش این لپ تاپ هم ۶/۱۵ اینچ از نوع LED Backlight,HD Anti Glare TFTاست. تجهیز به درایو نوری DVD Super Multi، بلوتوث، کارتخوان، وب کم ۳/۱ مگاپیکسلی، پورت خروجی VGA، پورت HDMI، سه پورتUSB ۲.۰ و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

باتری این لپ‌تاپ هم شش سلولی با قابلیت کارکرد ۵/۳ ساعت است. لپ‌تاپ مذکور با قیمتی حدود ۸۰۰ هزار تا ۸۳۵ هزار تومان به بازار عرضه شده است.