بازار دیجیتال- اگر دوست دارید حتی یک خبر منتشر شده در فضای وب را از دست ندهید بهتر است به سایت آپلند به آدرس www.apaland.com سر بزنید.

آپالند یک ابزار هوشمند جمع آوری اطلاعات است که محتوای جدید سایت‌ها و وبلاگ‌ها را از طریق RSS دریافت و ذخیره می‌کند. این سایت کاربردهای زیادی دارد. اولین کاربرد آن این است که می‌توانید محتوای چندین سایت و وبلاگ را سریع و راحت در یک محل داشته باشید. دومین استفاده این است که می‌توانید در آرشیو آپالند برای موضوع خاصی جست‌وجو کنید و روند آن را در وب‌سایت‌های مختلف دنبال کنید. سومین کاربرد آپالند این است که می‌توان از آن برای یافتن موضوعات جدید، یادگیری مطالب جدید یا یافتن لکچر برای موضوعات درسی یا اخبار برای کلاس‌های زبان استفاده کرد.
آپالند اطلاعات خود را از منابع خود که لینک‌های RSS/Atom سایت‌ها هستند استخراج می‌کند. برای استفاده از امکانات این سایت باید در آن عضو شوید. با عضو شدن در سایت می‌توانید منابع خبری را که دارید به سایت اضافه کنید. آپالند اخبار و اطلاعات را در 6 زبانه نمایش می‌دهد که این فناوری به شما این امکان را می‌دهد که اخبار متعددی را همزمان بخوانید و آنها را به راحتی با هم مقایسه کنید.پس از عضویت در آپالند با مراجعه به قسمت داشبورد می‌توانید منوی شخصی خود را از منابع موجود در آپالند بسازید و از خواندن اخبار لذت ببرید.