گیرنده دیجیتال  پرمخاطب دنای

بازار دیجیتال- دستگاه‌های گیرنده تلویزیون دیجیتال طی یکی دو سال اخیر بازار پر سر و صدا و پر رونقی داشته اند و در حال حاضر شاهد عرضه این کالا در برندهای مختلفی در بازار هستیم. قیمت مناسب این دستگاه‌ها یکی از دلایل موفقیت گیرنده‌های دیجیتال در بازار است. به گفته فعالان بازار، در حال حاضر اکثر افرادی که تلویزیون می‌خرند یک نمونه از این دستگاه‌ها را نیز خریداری می‌کنند.

در بین برندهای موجود در بازار برند دنای هم یکی از عرضه‌کنندگان این دستگاه‌ها است. این شرکت مدل DVB-T STB۳۲۷HD را به بازار داخلی عرضه کرده است که از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. مدلDVB-T STB۳۲۷HD در بازار داخلی با استقبال بالایی مواجه شده است.

این دستگاه دارای قابلیت‌هایی چون، ضبط برنامه‌های دیجیتال با کیفیت عالی، تجهیز به پروسسور جدید با سرعت بالا، دارای خروجی USB روی پانل جلویی و... است. DVB-T STB۳۲۷HD همچنین قابلیت ضبط روی USB را داشته و دارای ویژگی ارتقای نرم‌افزاری از طریق پورت USBاست.

قابلیت پشتیبانی از هارد دیسک اکسترنال تا ۳۲۰ گیگابایت، پشتیبانی کامل از راهنمای برنامه الکترونیکی (EPG)، پشتیبانی از عکس در گرافیک (PNG)، قابلیت پشتیبانی از زیرنویس فارسی، قابلیت پشتیبانی از تله تکست فارسی و... از دیگر قابلیت‌های این گیرنده دیجیتال تلویزیون است.

همچنین دستگاه دنای دارای ویژگی پخش فایل‌های ویدئویی با قابلیت پشتیبانی از فرمت‌های MPEG۴, MPEG۲, MPEG۱, Motion JPEG, VOB, DIV, FLV, VC-۱, RM, RMVB, TRP و... است. این دستگاه همچنین قابلیت پخش فایل‌های موسیقی با قابلیت پشتیبانی از فرمت‌های MP۳, M۴A, WMA, AAC, WMA را دارد.

قابلیت نمایش نوار ابزار قدرت سیگنال، قابلیت خاموش شدن خودکار در صورت عدم استفاده به مدت طولانی، قابلیت دریافت و پخش ۱۰۰۰ کانال تلویزیونی، نصب و راه‌اندازی آسان با استفاده از منوی ساده طراحی شده، امکان اجرای همزمان عکس و موسیقی و... از سایر ویژگی‌های این دستگاه است.

DVB-T STB۳۲۷HD دنای با قیمتی حدود ۶۹ تا ۷۶ هزار تومان به بازار عرضه شده است. گیرنده تلویزیون دیجیتال دنای، برای منازل و محیط‌هایی که مایل به دریافت سیگنال‌های تلویزیونی با کیفیت دیجیتال هستند مناسب است.