بازار گوشی‌های سونی اریکسون در اولین ماه سال جدید چون دیگر برندها سپری شد و برخی از مدل‌های این برند با تقاضای خوب مشتریان روبه‌رو شدند. VIVAZ، Live with Walkman، RAY و Xperia Neo از جمله گوشی‌های پرفروش سونی‌اریکسون در روزهای اخیر بودند.

گوشی VIVAZ که به عنوان پرفروش‌ترین گوشی سونی‌اریکسون در سال گذشته معرفی شده بود در اولین ماه سال جدید نیز از فروش خوبی برخوردار شد و در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گرفت. از امکانات تعبیه شده در گوشی VIVAZ سونی‌اریکسون می‌توان به دوربین هشت مگاپیکسلی، صفحه نمایش لمسی TFT ۳/۲ اینچی، ارتقای حافظه داخلی تا ۳۲ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی اشاره کرد.

گوشی Live with Walkman سونی‌اریکسون که با تقاضای بالایی از مشتریان روبه‌رو شده از امکاناتی نظیر صفحه نمایش سه اینچی لمسی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری‌کارت تا ۳۲ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، سیستم‌عامل آندروید و پردازنده یک گیگاهرتزی بهره می‌برد.

صفحه نمایش ۷/۳ اینچی LED-backlit LCD با قابلیت نمایش

۱۶ میلیون رنگ، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری‌کارت تا ۳۲ گیگابایت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی، سیستم‌عامل آندروید و پردازنده یک گیگاهرتزی نیز از امکانات گوشی Xperia Neo به شمار می‌آید.

از امکانات گوشی RAY نیز می‌توان به صفحه نمایش ۳/۳ اینچی LED-backlit LCD با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری هشت مگاپیکسلی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری‌کارت تا ۳۲ گیگابایت، سیستم‌عامل آندروید و پردازنده ۱ گیگاهرتزی اشاره کرد.