دوربین عکاسی با اندازه کارت اعتباری

بازار دیجیتال- شرکت Fujifilm جدیدترین دوربین عکاسی دیجیتال خود را به بازار معرفی کرد. مدل FinepixJ۱۰ جدیدترین دوربین این شرکت است که به بازار این محصولات عرضه شده است. این دوربین درواقع برای کاربران مبتدی طراحی شده است بنابراین کار با آن بسیار راحت است. وضوح تصویر آن ۲/۸مگاپیکسل است و حداکثر موج تصویر این دوربین به ۲۴۴۸×۳۲۶۴پیکسل می‌رسد.

دوربین جدید شرکت Fujifilm مبتنی بر حافظه فلش بوده و حافظه داخلی آن به ۸مگابایت می‌رسد. همچنین این دوربین امکان ارتقای حافظه با استفاده از کارت‌های حافظه XD-Picture را به کاربرانش می‌دهد.

مدل FinepixJ۱۰ مجهز به یک پورت USB پرسرعت نسخه دو است. این پورت علاوه بر اتصال سریع به کامپیوترهای شخصی امکان شارژ همزمان دوربین را نیز به کاربران می‌دهد. این دوربین از طرفی یک باتری قابل شارژ هم دارد. امکان فیلمبرداری و ضبط فیلم از دیگر امکانات این دوربین دیجیتالی است. همچنین این دوربین مجهز به تکنولوژی لرزشگیر دست نیز هست.

مدل FinepixJ۱۰ در ابعاد نسبتا کوچک و به اندازه یک کارت اعتباری بزرگ طراحی شده است.در حال حاضر دوربین دیجیتالی جدید شرکت Fujifilm با قیمتی برابر ۹۵/۱۴۹دلار در بازارهای جهانی به فروش می‌رسد.