لپ‌تاپ‌های گران و ارزان قیمت هیوندای

بازار دیجیتال- مدل‌های HYM ۵۷۰ Ru و HY ۶۶۵ SR به ترتیب به عنوان لپ‌تاپ‌های گران قیمت و ارزان قیمت HYUNDAI در بازار داخلی معرفی شدند.

طبق اعلام داتیس هزاره، نمایندگی فروش لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی، HYM ۵۷۰RU یک لپ‌تاپ گران‌قیمت از این خانواده است که به صفحه نمایش ۱۷ اینچ صفحه عریض از نوع wxGA ، پردازندهcore Duo ر ۲/۲ رم یک گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۱۲۰ گیگابایت مجهز است.

کارت گرافیکی این لپ‌تاپ نیز از نوع Nvidia ۸۷۰۰ با ظرفیت ۵۱۲ مگابایت است.

تجهیز به مودم برای اتصال به اینترنت، کارت شبکه (lan) برای اتصال به شبکه‌های کامپیوتری با سیم و همچنین سیستم شبکه بدون سیم (wireless LAN)، تجهیز به دوربین ( وب کم) با وضوح ۳/۱ مگاپیکسل، کارت خوان و بلوتوث، پورت usb ، PCMCI و خروجی مانیتور از سایر ویژگی‌های این مانیتور است.دایتس هزاره قیمت این مانیتور را یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان اعلام کرد که با ضمانت این شرکت به فروش می‌رسد.

این نمایندگی همچنین مدل Hym ۶۶۵ SR را به عنوان یک لپ‌تاپ حرفه‌ای اما ارزان قیمت از این برند معرفی کرد که به صفحه نمایش عریض ۴/۱۵ اینچی از نوع wxGA ، پردازنده ۲ core Duo ، درایو DVD/RW Super multi و دوربین (وب کم) با وضوح ۳/۱ مگاپیکسل مجهز است.

تجهیز به مودم برای اتصال به اینترنت، کارت شبکه برای اتصال به شبکه‌های کامپیوتری با سیم و شبکه بدون سیم (wireless LAN)، تجهیز به پورت usb، PCMI و خروجی مانیتور از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

طبق اعلام داتیس هزاره ، این لپ‌تاپ نیز با قیمت یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.