بازار دیجیتال- اولین کنفرانس مدیریت و راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران با شعار «فناوری اطلاعات و ارتباطات، محور نوآوری و توسعه»، ۱۰ و ۱۱ تیرماه برگزار می‌شود. بنابر اظهارات فرهاد ساده، دبیر کنفرانس مدیریت و راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات این کنفرانس با هدف ایجاد محیط مناسب جهت تبادل نظر علمی، تخصصی و تجربی مدیران و متخصصان ICT و آشنایی بیشتر با روند توسعه و پیشرفت فناوری اطلاعات و ارتباطات در جهان و کاربرد آن در زمینه رفع نیازهای کشور در بخش‌های مختلف برگزار خواهد شد. بر همین اساس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان با همکاری دبیرخانه این کنفرانس اقدام به برگزاری مسابقه‌ای با سه سوال در ارتباط با موضوعات و محورهای این کنفرانس کرده است. سوالات مطرح شده در این مسابقه عبارتند از:

۱ - ارائه روش‌های رفع چالش‌های مدیریت و راهبری فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان ایران۲ - ارائه تصویر کشور بدون ICT در جهان در ۲۰ سال آینده۳ - ارائه مقایسه‌ای از انقلاب صنعتی با انقلاب الکترونیکی در عصر حاضر.

علاقه‌مندان می‌توانند نظرات و پاسخ‌های خود را در مورد یکی از ۳ سوال مطرح شده با مشخصات کامل خود به پست الکترونیکی info@esfmunict.ir ارسال کنند.