دوربینی مجهز به Blu-ray

بازار دیجیتال - شرکت بزرگ Hitachi جدیدترین دوربین فیلمبرداری خود را به بازار عرضه کرد. مدل D۲-BD۱۰H جدیدترین محصول این شرکت است که مجهز به تکنولوژی Blu-ray است.

وضوح تصویر این دوربین ۷ مگاپیکسل است و مجهز به لرزشگیر دیجیتالی دست است. همچنین قابلیت زوم اپتیکال این دستگاه به ۱۰ برابر می‌رسد. این دوربین مبتنی بر هارددیسک ۳۰گیگابایتی است که این حجم هارد اجازه ذخیره ۴ ساعت و ۲۰ دقیقه فیلم باکیفیت FULLHD یعنی ۱۰۸۰×۱۹۲۰پیکسل را به کاربرانش می‌دهد.

همچنین این دوربین قابلیت ارتقای حافظه با کارت‌های SD و SDHC و سازگاری با کارت‌های ۳۲گیگابایتی را نیز دارد.مدلD۲-BD۱۰H مجهز به یک دیسک Blu-rayا ۸سانتیمتری است که امکان ذخیره ۱ ساعت فیلم را برای کاربرانش فراهم می‌کند.

این دوربین مجهز به یک نمایشگر ۷/۲اینچی است که وضوح تصویر آن به ۲۳۰هزار پیکسل می‌رسد.این دستگاه مجهز به تکنولوژی تشخیص چهره است و امکان تنظیم روشنایی تصویر را نیز دارد.

مجهز بودن به یک پورت HDMI از دیگر امکانات این دوربین فیلمبرداری است.شرکت Hitachi اعلام کرده است که جدیدترین دوربین خود را از ۹ ماه آگوست و با قیمتی در حدود ۱۴۰۰ تا ۱۶۰۰ دلار و در ابتدا به بازار ژاپن عرضه خواهد کرد.