وزیر ارتباطات امروز به مجلس نمی‌رود

معاون پارلمانی وزارت ارتباطات گفت: به دلیل مقارن شدن زمان دعوت کمیسیون صنایع از وزیر ارتباطات با جلسه علنی مجلس هشتم، دیدار دکتر محمد سلیمانی با نمایندگان به روز دیگری موکول شد.

صمد مومن با... اظهار داشت: وزیر ارتباطات برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان مردم، احتمالا هفته آینده به مجلس می‌رود.

وی با اعلام آمادگی همه جانبه وزارت ارتباطات برای اجرایی کردن خواست نمایندگان ملت، یادآور شد: واگذاری به روز تلفن همراه و ثابت و نیز توسعه ارتباطات روستایی از جمله محورهای سوالات نمایندگان کمیسیون صنایع مجلس هشتم است.

به گفته مومن با... بحث تعرفه پیامک در این موارد اشاره نشده و جلسه مذکور نیز در ادامه جلسه نیمه تمام گذشته وزیر با نمایندگان ترتیب داده شده است.

این درحالی است که تحقق نیافتن برنامه‌های وزارت ارتباطات در پیاده‌سازی دولت الکترونیک، پایین بودن سرویس خدمات ارتباطی و ضعف خدمات به مشترکین محور سوالات نمایندگان از وزیر ارتباطات بود که مخبر کمیسیون صنایع مجلس اعلام کرده است.

به گفته علی‌اصغر یوسف‌نژاد، وزیر ارتباطات باید درخصوص علت افزایش بدون مجوز تعرفه‌ها از جمله تعرفه اس‌ام‌اس و علت تحقق نیافتن طرح اینترنت ملی جوابگو باشد.

توسعه‌ نقاط خدمات رومینگ سیم‌کارت‌های ۱۵۰‌هزار تومانی

مدیرکل امور بازاریابی شرکت ارتباطات سیار ایران از توسعه و گسترش نقاط خدمات مربوط به رومینگ در سیم‌کارت‌های ۱۵۰‌هزار تومانی خبر داد.

سیدتحسین عادلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر هشت نقطه در تهران برای خدمات مربوط به رومینگ وجود دارد که قرار است این نقاط افزایش داده شوند.

مدیرکل امور بازاریابی شرکت ارتباطات سیار ایران در ادامه با بیان اینکه این ۳۸ نقطه دولتی هستند، گفت: محدودیت نقاط در این زمینه باید برداشته شود که بعد از انجام بررسی‌های لازم و با استفاده از توان دفاتر بخش خصوصی این نقاط توسعه و گسترش می‌یابند.