به‌رغم آنکه هفته گذشته برخی از فروشندگان سیم‌کارت در بازار غیررسمی خبر از کاهش قیمت در برخی از کدهای موجود در بازار را داده بودند، اما این هفته بازار این کالای ارتباطی با ثبات نسبی در قیمت‌ها روبه‌رو بود.

در بازار تهران میانگین قیمت سیم‌کارت کارکرده کد یک در پنج منطقه تا سقف پنج میلیون و 850‌هزار ریال و سیم‌کارت صفر کدهای 2 و3 به بهای پنج میلیون و 800‌هزار ریال و پنج میلیون و 200‌هزار ریال به فروش می‌رود.
در همین حال سیم‌کارت کارکرده کدهای ۲ و ۳ به ترتیب به بهای چهار میلیون ریال و سه میلیون و ۴۰۰‌هزار ریال فروخته می‌شود.
همچنین سیم‌کارت‌های صفر کدهای 4، 5، 6، 7 و 8 به ترتیب با قیمت سه میلیون و 750‌هزار ریال، سه میلیون و 700هزار ریال، سه میلیون و 450‌هزار ریال، سه میلیون و 300‌هزار ریال و سه میلیون ریال معامله می‌شوند.
سیم‌کارت کارکرده کدهای فوق نیز با بهای دو میلیون و ۸۰۰هزار ریال، دو میلیون و ۸۰۰هزار ریال، دو میلیون و ۶۰۰‌هزار ریال، دو میلیون و ۵۰۰‌هزار ریال و دو میلیون و ۳۵۰هزار ریال در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
سیم‌کارت اعتباری همراه اول با کد 0919 نیز تا سقف 350‌هزار ریال به فروش می‌رسد.
سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل نیز به ترتیب به بهای یک میلیون و ۱۵۰‌هزار ریال و ۱۰۰‌هزار ریال در بازار سیم‌کارت کشور خرید و فروش می‌شود. در همین حال سیم‌کارت صفر تالیا تا سقف ۵۵۰‌هزار ریال در بازار تهران فروخته می‌شود.