اسکنرهای پرفروش HP

بازار دیجیتال- مدل ۸۲۷۰C/ADF به عنوان اسکنر گران‌قیمت و پرفروش HP در بازار داخلی معرفی شد که طی چند روز اخیر با افزایش ۲۰ تا ۳۰هزار تومانی قیمت مواجه شده است. طبق اعلام سرزمین سبز، نمایندگی فروش اسکنرهای این برند در بازار داخلی، ۸۲۷۰C/ADF یک اسکنر تخت است که وضوح اسکن آن ۴۸۰۰×۴۸۰۰ نقطه در اینچ و سرعت اسکن آن ۲۵ ثانیه است.

این اسکنر ۶/۸کیلوگرمی که ابعادی معادل ۱۹۶×۳۹۹×۵۷۴ میلی‌متر دارد از windows ۹۸/ ۹۸st/۲۰۰۰/me/xp home پشتیبانی می‌کند.

این اسکنر با قیمت ۸۹۰هزار تومان و ضمانت سرزمین سبز به فروش می‌رسد. مدل G۴۰۵۰ نیز یک اسکنر تخت است که اسناد را با وضوح ۹۶۰۰×۴۸۰۰ نقطه در اینچ ظرف ۳۵ ثانیه اسکن می‌کند. این اسکنر ۳/۵کیلوگرمی نیز قابلیت اسکن فرمت‌های PDF، BMP، TIFF، PCX، COPY و ... را داشته و با قیمت ۱۸۵هزار تومان به فروش می‌رسد. مدل ۴۰۱۰ اسکنر پرفروش تخت دیگری از این خانواده است که اسناد را با وضوح ۹۶۰۰×۴۸۰۰ نقطه در اینچ اسکن می‌کند. سرعت اسکن این دستگاه نیز ۲۹ثانیه است و از ویندوز ۲۰۰۰/ XP home/ XP media و ... پشتیبانی می‌کند. این اسکنر ۴/۴کیلوگرمی نیز با قیمت ۱۴۰هزار تومان و ضمانت سرزمین سبز به فروش می‌رسد.

طبق اعلام این نمایندگی، قیمت اسکنرهای برند HP طی دو هفته اخیر در سطح جهانی افزایش یافته است که این موضوع رشد قیمت این کالا را در بازار جهانی در پی داشته است.