گوگل با ارتقای جی‌میل برای اینترنت اکسپلورر ۶ امکان دسترسی به برچسب‌های رنگی برای پیام‌ها،‌ امکانات Gmail Labs، ادغام با پیام فوری AOL و حالت مخفی برای مسنجر را برای کاربران این مرورگر فراهم کرد.

به گزارش ایسنا، این روزها فعالیت‌های زیادی در بازار مرورگرها صورت گرفته است. گوگل با مرورگر کروم خود وارد این بازار شده، نسخه جدیدی از فایر فاکس منتشر شده، ‌اپل امیدوار است مرورگر سفاری این شرکت در دنیای ویندوز توسعه یابد و مایکروسافت در حال ستایش از نسخه بتای دو اینترنت اکسپلورر ۸ است، اما شمار زیادی از کاربران هنوز با اینترنت اکسپلورر ۶ به اینترنت وارد می‌شوند.

به گفته یکی از مهندسان گوگل در وبلاگ جی‌میل، با این ارتقا ویژگی‌هایی که برای کاربران فایر فاکس ۳، اینترنت اکسپلورر ۷ و سفاری ۳ در سرویس ایمیل جی‌میل موجود بود برای کاربران اینترنت اکسپلورر ۶ نیز فراهم می‌شود. طبق اعلام گوگل، این شرکت با مهندسان اینترنت اکسپلورر روی برخی دیگر از مشکلات از جمله کارآیی مربوط به حافظه هنگامی که برنامه‌های جاوا اسکریپت در این مرورگر اجرا می‌شوند کار کرده و گوگل برخی از ویژگی‌های رابط کاربری را که برای کاربران اینترنت اکسپلورر ۶ مشکل ایجاد می‌کردند،حذف کرده است.