تعداد مراکز توزیع کارت شارژ کافی است

این روزها مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری دوران سختی را سپری می‌کنند چرا که برای تهیه کارت‌های شارژ خود با مشکلات بی‌شماری روبه‌رو هستند.

اما مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران درباره‌ کمبود مراکز توزیع کارت‌های شارژ اعتباری همراه اول و ضرورت افزایش آنها در بازار می‌گوید: مشترکان می‌توانند این کارت شارژ را از چند طریق دریافت کنند که یکی از آنها مخابرات استان‌ها است و شرکت پست نیز این کار را انجام می‌دهد و مشترکان این نوع سیم‌کارت می‌توانند از طریق دفاتر پستی کارت‌های شارژ را تهیه کنند.

وحید صدوقی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ کارت‌های شارژ پنج هزار تومانی سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول که قرار بود از طریق ATM نیز به مشترکان ارائه شود، اظهار کرد: مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول می‌توانند شارژ مورد نیاز خود را از طریق پورتال ارتباطات سیار ایران نیز تهیه کنند.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران ادامه داد: علاوه بر این پنج شرکت در کل کشور وجود دارند که کار توزیع این کارت‌های شارژ را انجام می‌دهند و در واقع می‌توان گفت سه شبکه به صورت موازی کار توزیع کارت‌های شارژ همراه اول را انجام می‌دهند و کمبودی در این زمینه احساس نمی‌شود.

وی ادامه داد: اگر نیاز باشد فراخوانی مبنی بر افزایش این شرکت‌ها داده می‌شود، اما برای نیاز فعلی مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول این مراکز توزیع کافی به نظر می‌رسد.

ارائه کارت‌ شارژهای تالیا به مغازها و دکه‌ها

در همین حال کارت‌های شارژ تالیا از ۱۶ دی‌ماه به مغازها و دکه‌ها ارائه می‌شود تا مردم در این زمینه کمبودی نداشته و با مشکل مواجه نشوند.

ابوالفضل شاکری، مدیر روابط عمومی تالیا نیز که از چندی پیش مشترکانش برای تهیه کارت شارژ با مشکل روبه‌رو بودند با اعلام مطلب فوق می‌گوید: مشترکان سیم‌کارت‌های تالیا برای دریافت شارژ می‌توانند با شماره ۰۲۱۸۱۷۳ یا با شماره‌ رایگان ۰۹۶۳۲ تماس بگیرند؛ این شماره‌ها نزدیکترین مرکز متعلق به تالیا را معرفی کرده و مشترک می‌تواند از آنجا کارت شارژ خود را تهیه کند یا از سیم‌کارت تالیای خود با شماره ۴۴۴ تماس بگیرد و از این امکان استفاده کند.

وی گفت: شارژ اضطراری تالیا هم از حدود یک هفته گذشته فعال شده و مشترکان می‌توانند سیم‌کارت خود را به مبلغ ۲۵۰۰ تومان شارژ کنند که درحدود ۱۰ روز اخیر ۴۰ هزار مشترک از این طریق و تماس با شماره‌های مربوطه از شارژ استفاده کردند. شاکری در پاسخ به این سوال که نحوه دریافت مبلغ شارژ مشترکانی که به صورت تلفنی شارژ ۲۵۰۰ تومانی دریافت می‌کنند گفت: این شارژ در کمتر از نیم ساعت برای مشترک صورت می‌گیرد و این میزان از مبلغ کارت شارژ دوره‌ بعدی مشترک کسر می‌شود.

ناتوانی صاایران چینی‌ها را به همراه اول کشاند

شرکت هوواوی چین با اجرای پروژه موسوم به OCS در اجرای پروژه بیلینگ همراه اول همکاری می‌کند.

به گزارش فارس، اپراتور اول قراردادی قصد دارد با همکاری شرکت هوواوی چین و ظرف کمتر از شش ماه آینده مشکل بیلینگ همراه اول را به کلی رفع کند.

براساس این همکاری سیستم جدید صورتحساب گیری همراه اول به نحوی عمل خواهد کرد که مشترکان سیم کارت های دائمی تا سقف ۱۰۰ هزار تومان می‌توانند از تلفن همراه خود استفاده کنند.

توقیف محموله قاچاق گوشی

یک محموله قاچاق گوشی تلفن همراه در منطقه لار استان فارس توسط ماموران نیروی انتظامی توقیف شد.

این محموله شامل ۱۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه از برندهای گوناگون بود که طی چند روز اخیر توسط ماموران نیروی انتظامی شناسایی و توقیف شد. گفته می‌شود این محموله از کشورهای جنوبی خلیج‌فارس وارد کشورشده و بیشتر شامل برندهایی همچون نوکیا و سونی‌اریکسون بوده است.