یکسال پیش در چنین روزهایی مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار عنوان داشت که کار حمل تجهیزات مورد نیاز پروژه‌ GPRS انجام شده و امیدواریم طبق قرارداد پیمانکار بتواند سرویس را در بهمن‌ماه(۸۶) ارائه کند.

وحید صدوقی درباره آخرین وضعیت برگزاری مناقصه‌ مرکز بیلینگ همراه اول و علت تاخیر در اجرای این پروژه و ایرادی که سازمان بازرسی کل کشور درباره این جریان مطرح کرده بود، اظهار کرد: دستگاه‌های نظارتی حق دارند نسبت به بررسی کلیه‌ قراردادهای شرکت اقدام کرده و نظرات و پیشنهادات را به ما اعلام کنند که این روند در خصوص قرارداد پیمانکاران ارتباطات سیار هم ادامه داشت؛ اما در جریان بیلینگ با یکسری تاخیرهایی مواجه شدیم که به خاطر مشکلات موجود کار طبق برنامه زمان‌بندی انجام نشد.

یکسال پیش در چنین روزهایی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: طی دو هفته آینده، موضوع صدور پروانه فعالیت اپراتور اول، در دستور کار کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قرار خواهد گرفت. خسروی اظهار داشت: بحث‌های مورد نظر روی مفاد پروانه اپراتور اول نهایی شده است.

یک سال پیش در چنین روزهایی اعلام شد که تبلیغات شرکت ارتباطات سیار، در خصوص ثبت‌نام سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری نبوده و بیشتر معطوف به معرفی نام، نشان و توانمندی‌های این شرکت است.

وحید صدوقی، در آن زمان اعلام کرد که شرکت ارتباطات سیار، اساسا هیچ‌گونه تبلیغاتی برای ثبت‌نام سیم‌کارت نداشته و بیشتر تبلیغات و آگهی‌های این شرکت، معطوف به نام و نشان و توانمندی‌های شبکه ارتباطات سیار به عنوان یک سرمایه ملی بوده است.