نسل جدید MP3 Player های حرفه‌ای

بازار دیجیتال- در نمایشگاه لوازم مصرفی دیجیتال امسال هم مثل هر سال محصولات متنوعی معرفی شد. در این میان اما دستگاه‌های MP۳Player در مقایسه با محصولات دیگر به دلیل آنکه یکی از پرطرفدارترین محصولات دیجیتال شخصی هستند، بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفتند. وب‌سایت‌ها و مجله‌های فعال در حوزه IT هم محصولات برتر را انتخاب و معرفی کرده‌اند.

به عنوان نمونه وب‌سایت CNET در میان MP۳Playerهای مختلف دستگاه P۳ شرکت Samsung را به عنوان برترین دستگاه پخش موسیقی دیجیتال شخصی نمایشگاه CES۲۰۰۹ انتخاب کرد.

از طرف دیگر مجله پرخواننده Pcworld هم در این میان MP۳Player شرکت SanDisk با مدل Sloteradio را به عنوان بهترین دستگاه MP۳Player معرفی شده در CES امسال، انتخاب کرده است.

P۳ شرکت Samsung در چهار نسخه ۴، ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی طراحی و تولید شده است.

این دستگاه مجهز به یک نمایشگر LCD با اندازه ۳ اینچ است که تصاویر را با وضوح WQVGA برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این محصول که قابلیت اجرا و نمایش انواع فایل‌های موسیقی و ویدیوئی و عکس را در اختیار کاربرانش می‌گذارد، طراحی باریک و سبکی داشته و ضخامت بدنه آن تنها به ۳۹/۰ اینچ می‌رسد. P۳ همچنین مجهز به بلوتوث بوده و قابلیت ضبط صدا از طریق میکروفون داخلی را هم دارد.

طبق اعلام Samsung ، این محصول قرار است در نیمه اول سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شود.

Slote Radio هم دارای نمایشگر OLED با اندازه ۵/۱ اینچ بوده و قابلیت پخش برنامه‌های رادیویی با کیفیت و وضوح مناسب را هم دارد.

SanDisk اعلام کرده است که این محصول جدیدش را به‌زودی و با قیمت مناسب ۹۹/۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد کرد.