دوربینی سبک برای کاربران مختلف

بازار دیجیتال- شرکت فوجی‌فیلم که یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دوربین و لوازم عکاسی در بازار جهانی است، به تازگی محصول جدیدی را به بازار معرفی و عرضه کرده است.

این محصول جدید در واقع یک دوربین عکاسی دیجیتال است که با مدل S۱۵۰۰ از سری FinePix به بازار معرفی شده است. این دوربین که در حدود دو ماه پیش برای اولین بار به بازار معرفی شده بود، این روزها روانه بازار پررونق انواع دوربین‌های عکاسی دیجیتال شده است. S۱۵۰۰ که در دسته سبک‌ترین دوربین‌های بازار قرار دارد، طراحی ساده‌ای هم دارد.

این محصول جدید با امکان کاربری ساده برای استفاده کاربران در سطح متوسط مناسب بوده و حتی می‌تواند نیاز کاربران پیشرفته را هم برطرف کند.

جدیدترین دوربین عکاسی دیجیتال شرکت فوجی‌فیلم قابلیت عکاسی با وضوح تصویر ۱۰ مگاپیکسل را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دوربین دارای لنز نسبتا قوی بوده که امکان زوم اپتیکال تا ۱۲ برابر را به کاربرانش می‌دهد. این دستگاه مجهز به تکنولوژی لرزشگیر دو برابر تصویر است و از حداکثر میزان حساسیت ۶۴۰۰ بهره می‌برد. این دوربین همچنین مجهز به کنترل خودکار حالت‌های عکاسی بوده و دارای امکان زوم خودکار هم هست. S۱۵۰۰ امکان عکاسی با ۱۶ حالت مختلف را داشته و قابلیت فیلمبرداری را هم دارد. این دوربین امکان فیلمبرداری با وضوح تصویر ۲مگاپیکسل و سرعت ۱۵ فریم در هر ثانیه یا با وضوح تصویر ۳ مگاپیکسل و سرعت ۶ فریم در هر ثانیه را در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

این محصول جدید دارای دو تکنولوژی پرطرفدار این روزها؛ یعنی تشخیص چهره و کاهش خودکار قرمزی چشم هم هست. دوربین مدل S۱۵۰۰ با دو باتری سایز AA شارژ شده و در هر بار شارژ امکان گرفتن ۳۰۰ عکس را هم به کاربرانش می‌دهد.

این دوربین همچنین دارای یک نمایشگر LCD با اندازه ۷/۲ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰ پیکسل برای کاربران به نمایش می‌گذارد.

شرکت فوجی‌فیلم اعلام کرده است که دوربین جدیدش را به تازگی و با قیمت ۱۹۹ دلار به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.