پرفروش‌ترین گوشی‌ها در هفته گذشته - ۱۶ اردیبهشت ۸۸

مدل ۶۵۰۰ و۶۶۰۰ اسلاید از برند نوکیا‌، W۹۱۰ و K۸۱۰ از برند سونی اریکسون، B۳۰۰، M۳۵۱۰ و M۷۵۰۰ از برند سامسونگ و Touch Viva اچ‌تی‌سی را به عنوان پرفروش‌ترین‌های بازار تلفن همراه معرفی شدند.

قیمت مناسب و امکانات مدل‌های فوق باعث شده تا اکثر مشتریان ترجیح به خرید آن داشته باشند. گوشی ۶۶۰۰ اسلاید برند نوکیا که با گارانتی متفرقه به بهای ۲۴۷‌هزار تومان به فروش می‌رسد، توانست در بازار تلفن همراه از فروش خوبی برخوردار شود و در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گیرد.

صفحه نمایش TFT با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین ۲/۳ مگاپیکسل دارای فوکوس اتوماتیک و دوربین دوم برای مکالمه تصویری و حافظه داخلی ۲۰ مگابایتی و ارتقای آن تا ۴ گیگابایت از امکانات گوشی ۶۶۰۰ اسلاید نوکیا به شمار می‌آید.در همین حال فروشندگان این برند گوشی ۶۵۰۰ اسلاید را به عنوان یکی از پرفروش‌ترین‌های نوکیا در بازار تلفن همراه معرفی کردند. مدل فوق با گارانتی متفرقه به بهای ۲۲۵‌هزار تومان فروخته می‌شود که دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۲/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت است. در این میان فروشندگان گوشی‌های سونی‌اریکسون مدل W۹۱۰ را به عنوان یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های این برند در بازار تلفن همراه معرفی کردند.دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۴۰ مگابایتی از مشخصات اصلی گوشی W۹۱۰ این برند به شمار می‌آید و با قیمت ۱۷۰هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه می‌شود.در این میان گوشی K۸۱۰ که با گارانتی رسمی‌به بهای ۱۹۲‌هزار تومان فروخته می‌شود، دارای امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۲/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت است.سه مدل گوشی B۳۰۰ ، M۳۵۱۰ و M۷۵۰۰ سامسونگ به ترتیب به بهای ۵۱ ، ۱۲۵ و ۳۲۵‌هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.صفحه نمایش CSTN با قابلیت نمایش۶۵۵‌هزار و ۳۶ رنگ و حافظه دو مگابایتی از ویژگی‌های گوشی B۳۰۰ محسوب می‌شود. گوشی M۳۵۱۰ سامسونگ نیز دارای صفحه نمایشTFT با قابلیت نمایش ۱۶میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسل، حافظه داخلی ۶۰ مگابایتی و ارتقای آن توسط (microSD (TransFlash است.دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶ گیگابایت از مشخصات اصلی این گوشی به شمار می‌آید.گوشی Touch Viva که با گارانتی رسمی‌ به بهای ۳۱۰‌هزار تومان فروخته می‌شود، در صدر لیست پرفروش‌ترین‌های اچ ‌تی‌سی قرار گرفته است.صفحه نمایشTFT با قابلیت نمایش ۶۵۵‌هزار و ۳۶ رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری دو مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری‌کارت microSD از مشخصات فنی گوشی Touch Viva اچ‌تی‌سی به شمار می‌آید.