یک PMP نازک با قابلیت‌های متنوع

بازار دیجیتال- شرکت چینی Memorex که یکی از تولیدکنندگان بزرگ محصولات دیجیتال شخصی در بازار این کشور است، به تازگی محصول جدیدی را به این بازار معرفی و عرضه کرده است.

این محصول جدید یک دستگاه پخش چند رسانه‌ای قابل حمل است که با مدل TouchMP به بازار معرفی شده است و در دسته PMPهای ارزان قیمت بازار قرار می‌گیرد. این دستگاه دارای یک نمایشگر LCD لمسی است که اندازه آن به ۸/۲ اینچ می‌رسد. این نمایشگر تصاویر را با وضوح ۲۳۰۰۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این دستگاه ابعادی برابر ۴ اینچ در طول، ۲۵/۲ اینچ در عرض و کمتر از نیم اینچ در ضخامت بدنه دارد. این PMP که مبتنی بر حافظه فلش است، حافظه‌ای با ظرفیت ۸ گیگابایتی دارد. این دستگاه اما امکان ارتقای حافظه از طریق کارت‌های حافظه micro SD را هم به کاربرانش می‌دهد.

TouchMP قابلیت پخش و اجرای فایل های موسیقی با فرمت‌های mp۳ و WMA را داشته و فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های AVI و WMA را برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. باتری این محصول در هر بار شارژ امکان پخش مداوم ۵۰ ساعت موسیقی و بیش از ۳ ساعت فیلم را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. با این همه اما این محصول جدید طبق اعلام شرکت تولید‌کننده‌اش با قیمتی برابر تنها ۹۹ دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی می‌رسد.