PMP گوجه‌ای با طراحی براق

بازار دیجیتال- یک گوجه متفاوت به بازار عرضه شده است. تعجب نکنید این گوجه فرنگی جالب روانه بازار دیجیتال و انواع دستگاه‌های پخش موسیقی قابل حمل شده است تا نظر اغلب کاربران و خریداران را به خودش جلب کند.

این محصول جدید که توسط شرکت کره‌ای Mpnavi طراحی و تولید شده است، با نام Tomato Slimtouch به بازار معرفی می‌شود. طراحی این دستگاه بسیار شبیه به نام آن و براق و صاف است. این دستگاه که در واقع یک پخش‌کننده‌ چند رسانه‌ای قابل حمل است، از کلیدهای لمسی بهره می‌برد. این دستگاه مجهز به یک نمایشگر LCD لمسی با اندازه بزرگ ۳ اینچ است که در میان محصولات رقیب قابل توجه است.

این نمایشگر همچنین امکان نمایش تصاویر با وضوح تصویر ۲۳۰۰۰۰ پیکسل را برای کاربرانش فراهم می‌آورد. به این ترتیب ابعاد این دستگاه کمی بزرگ‌تر از محصولات مشابه بوده و به این دلیل کمی برای قرار گرفتن در جیب کاربران بزرگ است. Tomato Slimtouch قابلیت پخش و اجرای فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های RM، RMVB، AVI، FLV، WMV، MPEG-۱ و MPEG-۴ را داشته و فایل‌های موسیقی را با فرمت‌های رایج برای کاربران خود پخش می‌کند. این دستگاه PMP در سه نسخه ۲، ۴ و ۸ گیگابایت طراحی و تولید شده و مبتنی بر حافظه داخلی است. شرکت Mpnavi ، اما هنوز اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه این محصول جدید اعلام و منتشر نکرده است.