N97 نوکیا در ایران رونمایی شد

شرکت نوکیا در ایران به طور رسمی‌از گوشی N۹۷ این برند رونمایی کرد.

نوکیا در یک نشست مطبوعاتی مشخصات یکی از جدیدترین گوشی‌های تلفن همراه را بررسی کرد.

علیرضا شفیع‌پور، مدیرکل نوکیا در ایران گفت: با گذشت زمان شاهد ارتقای گوشی‌های تلفن همراه و تبدیل آنها به کامپیوترهای جیبی همراه هستیم. در عرضه محصولات جدید نوکیا شاهد گسترش این صنعت خواهیم بود.

وی افزود: گوشی N۹۷ نوکیا را می‌توان کامپیوتر جیبی دانست. این مدل از حافظه بسیار بالای ۴۸ گیگابایتی و صفحه نمایش ۵/۳ اینچی عریض بهره می‌برد و با آن می‌توان به سهولت کارها را انجام داد.

شفیع پور ادامه داد: نوکیا با عرضه این مدل گام بزرگی در این صنعت برداشته است. پس از این شاهد تغییر و تحول اساسی در بازار تلفن همراه خواهیم بود.

مدیرکل نوکیا با اشاره به ورود این گوشی به سبد خرید خانوار ایرانی گفت: این گوشی تا نیمه خرداد ماه سال جاری در بازار تلفن همراه توزیع خواهد شد.

وی به فعال بودن نماینده‌های رسمی ‌نوکیا در ایران اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون شرکت «ارکان ارتباطات» به عنوان نماینده فعال در زمینه خرید و فروش گوشی‌های نوکیا فعالیت می‌کند. شرکت «الوطنی» نیز به تازگی نماینده این برند در ایران شده است . همچنین یک شرکت دیگر در شرف تاسیس است.مدیرکل نوکیا در ایران با بیان اینکه شرکت «اتصالات» هم‌اکنون در زمینه خریدوفروش فعال نیست، در خصوص گارانتی واحد کشوری نوکیا گفت: همه نماینده‌های فعال نوکیا گوشی‌های این برند را با گارانتی واحد نوکیا در ایران عرضه می‌کنند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر قانونی بودن فعالیت شرکت‌های رسمی‌گفت: تمامی‌فعالیت‌های نمایندگان رسمی‌به صورت قانونی در بازار ایران صورت می‌گیرد و نوکیا تاکنون نظارتی بر نحوه عرضه و ترخیص گوشی‌ها توسط شرکت‌های نماینده انجام نداده است. در ادامه این نشست، «امیر سلیمی»، مدیر محصولات نوکیا در ایران به تشریح فنی گوشی N۹۷ پرداخت و گفت: این مدل تجربه شخصی سازی شده اینترنت و صفحه نمایش شخصی را با توجه به علایق کاربر به مصرف‌کننده ارائه می‌دهد. این مدل نوکیا نسبت به سایر مدل‌ها می‌تواند برای کاربران متفاوت باشد. وی ادامه داد: صفحه نمایش لمسی عریض ۵/۳ اینچی همراه با صفحه کلید کامل برای کسانی طراحی شده است که علاقه زیادی به تایپ کردن دارد.