دوربین عکاسی مجهز به تکنولوژی تشخیص حرکت

بازار دیجیتال- جدیدترین دوربین عکاسی دیجیتال Canon به بازار عرضه شده است. این دوربین که با مدل A۴۸۰ به بازار معرفی شده، در حقیقت جایگزین مدل قبلی این شرکت یعنی A۴۷۰ از سری دوربین‌های Powershot این شرکت است.

دوربین مدل A۴۸۰ در حقیقت ارتقای خوبی در وضوح تصویر خود داشته و از ۱/۷ مگاپیکسل به ۱۰ مگاپیکسل ارتقا پیدا کرده است. این دوربین که برای کاربران نه چندان حرفه‌ای طراحی و تولید شده است، دارای کلیدهای کوچکی روی پشت بدنه خود هم هست.

A۴۸۰ مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به ۳۲ مگابایت می‌رسد. کاربران این دوربین اما امکان ارتقای حافظه آن را از طریق کارت‌های حافظه SD، SDHC و MMC در اختیار دارند. این محصول جدید که امکان زوم اپتیکال تا ۳/۳ برابر را دارد، از تکنولوژی تشخیص حرکت هم بهره می‌برد. این دوربین همچنین قابلیت‌هایی مانند تشخیص چهره، کاهش قرمزی چشم و تنظیم روشنایی تصویر را هم به کاربرانش می‌دهد.

دوربین عکاسی دیجیتال جدید شرکت Canon که امکان عکاسی در ۱۵ حالت مختلف را دارد، مجهز به قابلیت فیلمبرداری با سرعت ۳۰ فریم در هر ثانیه و وضوح تصویر VGA هم هست. ابعاد این دوربین برابر ۱/۳۱×۶۲×۱/۹۲ میلیمتر بوده و وزن آن به تنها ۴۰ گرم می‌رسد. این دوربین که طراحی کوچک، سبک و قابل حملی دارد، در رنگ‌های متنوع مشکی، نقره‌ای، آبی و قرمز طراحی و تولید شده است.

طبق اعلام شرکت Canon، این دوربین عکاسی جدید قرار است تا ماه آینده میلادی و با قیمت ۱۳۹ یورو به بازار عرضه شده و به فروش

عمومی برسد.