سری جدید دستگاه‌های حضور و غیاب آراز

بازار دیجیتال - شرکت آراز یکی از تولیدکنندگان دستگاه‌های حضور و غیاب، سری جدیدی از دستگاه‌ها را به بازار عرضه کرده است که به نمایشگر گرافیکی LCD با امکان دید در شب مجهز است. طبق اعلام این شرکت، تجهیز به صفحه کلید میکروسوئیچی با طول عمر بالا و کاربری مناسب، قابلیت برنامه‌ریزی صفحه کلید، تعریف شماره کارت تا ۸ رقم، قابلیت خواندن بارکدها، امکان ارسال اسامی از کامپیوتر به ساعت و نمایش اسامی و کنترل پرسنل و امکان ارسال پیام به پرسنل از ویژگی‌های این دستگاه‌های حضور و غیاب T-۳ است.

همچنین این دستگاه‌ها قابلیت برنامه‌ریزی تغییر ساعت تابستانی و عادی را داشته و انواع ترددهای ساعتی را ثبت می‌کند.امکان تعریف وضعیت کارتخوان به صورت جدول زمانی از طریق نرم‌افزار، استفاده از باتری داخلی قابل شارژ برای ادامه کار سیستم هنگام قطع برق شهری، حفظ و نگهداری اطلاعات تا ۱۰ سال بدون برق شهری و امکان نصب پورت شبکه RJP/IP با سرعت ۱۰۰/۱۰ و ارتباط دستگاه در شبکه‌های LAN با پورت PI۴۵ از سایر ویژگی‌های این دستگاه‌ها است.

T-۳BC، T۳B,M,C و T-۳FB,M,C از مدل‌های مختلف دستگاه‌های این سری هستند که به ترتیب با قیمت ۳۹۰هزار، ۳۶۰هزار و ۷۰۰هزار تومان به فروش می‌رسد.