دوربینی با قابلیت‌های متنوع

بازار دیجیتال- شرکت Nikon اخیرا محصول جدیدی را به بازار انواع دوربین‌های عکاسی دیجیتال معرفی و عرضه کرده است. دوربین مدل Coolpix S۵۱۰ محصول جدید شرکت Nikon است که در ماه آگوست گذشته به بازار معرفی شده. این دوربین طراحی ساده با ابعادی نسبتا کوچک و سبک دارد. ابعاد این دوربین برابر ۲×۹/۰×۵/۳ اینچ بوده و وزن آن به ۱۲۵گرم می‌رسد.

وضوح تصویر S۵۱۰ برابر ۱/۸مگاپیکسل بوده و قدرت زوم اپتیکال و دیجیتال آن به ترتیب ۳ و ۴برابر است.این دوربین دارای ۳ لنز wide است که امکان عکسبرداری با کیفیت و وضوح بالا را به کاربرانش می‌دهد. دوربین S۵۱۰ شرکت Nikon مجهز به تکنولوژی تشخیص چهره بوده و امکان زوم خودکار را هم در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.این دوربین دارای میکروفون بوده که به صورت ۳حفره کوچک در زیر لنز آن قرار دارند. این دستگاه مجهز به یک نمایشگر LCD رنگی با اندازه ۵/۲اینچ است که امکان تماشای تصاویر گرفته شده را با وضوح ۲۳۰۰۰۰پیکسل به کاربران می‌دهد.این دوربین قابلیت فیلمبرداری با وضوح ۲۴۰×۳۲۰ و ۱۲۰×۱۶۰پیکسل را به ترتیب با سرعت ۳۰ و ۱۵فریم در ثانیه دارد.

کاربران این دوربین می‌توانند از کارت‌های حافظه SD و SDHC برای ضبط مستقیم تصاویر روی آنها استفاده کنند. دوربین جدید Nikon امکان چاپ مستقیم عکس‌ها را با اتصال به پرینتر داشته و مجهز به یک خروجی تصویری هم هست.

شرکت Nikon اعلام کرده که دوربین مدل Coolpix S۵۱۰ در حال حاضر با قیمت تقریبی ۹۵/۲۷۹دلار در بازار عرضه شده و به فروش می‌رسد.