محصولی با نمایشگر بزرگ

بازار دیجیتال- شرکت Canon که سال‌ها است در زمینه طراحی و تولید دوربین‌های دیجیتالی فعالیت می‌کند. جدیدترین دوربین عکاسی دیجیتال خود را به بازار عرضه کرد. این دوربین که با مدل G۹ به بازار معرفی شده است، جدیدترین محصول از سری دوربین‌های G این شرکت است که اولین‌بار از سال ۲۰۰۰ به بازار عرضه شده‌اند.

مدل G۹ دارای بدنه‌ای کاملا ساده بوده و با رنگ مشکی طراحی شده است. وضوح تصویر این دوربین ۱/۱۲مگاپیکسل است و از میزان روشنایی عکس بالایی برخوردار است.

مدل G۹ مجهز به یک نمایشگر ۳ اینچی و از نوع LCD است که این اندازه برای یک دوربین دیجیتال اندازه‌ای بزرگ و مناسب محسوب می‌شود. لنز این دوربین ۳۵ میلی‌متر است و امکان زوم خودکار را نیز به کاربرانش می‌دهد. زوم اپتیکال و دیجیتال این دوربین به ترتیب به ۶ و ۴ برابر می‌رسد. این دوربین مجهز به امکان تنظیم رنگ خودکار است و قابلیت عکاسی با صدای بسیار کم (در هنگام عکاسی) را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. طبق اعلام شرکت Canon، دوربین مدل G۹ برای کاربران حرفه‌ای و نیمه‌ حرفه‌ای طراحی و تولید شده و در‌حال‌حاضر با قیمتی برابر ۳۹۹یورو به بازار عرضه شده و به فروش عمومی می‌رسد.