شارژر سفری برای تمام دوربین‌ها

بازار دیجیتال- احتمالا بارها برایتان پیش آمده که در سفر برای شارژکردن دوربین‌ عکاسی یا فیلمبرداری دیجیتالتان دچار مشکل شده‌اید. اما حالا شرکت Lenmar Enterprises برای این مشکل، راه‌حلی جالب و مناسب را ارائه کرده است.

این شرکت به تازگی یک شارژر قابل حمل سفری برای دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری دیجیتال طراحی و تولید کرده است.

این شارژر سفری با نام Solo xp معرفی و عرضه شده است.

شارژر Solo xp در دو نسخه مختلف طراحی و تولید شده است. یک نسخه آن برای شارژ شدن باتری دوربین‌های بعضی مارک‌ها مانند Canon و Nikon طراحی شده است، در حالی که نسخه دیگر، یک شارژ عمومی بوده و قابلیت شارژ بسیاری از دوربین‌های عکاسی و فیلمبرداری و دیگر محصولات قابل حمل دیجیتال را دارد.

شارژر Solo xp مجهز به یک پورت USB است که امکان شارژ کردن دستگاه قابل حمل دیجیتال دیگر مانند PMP و MP۳ player‌ها را دارد. با این اوصاف کاربران با استفاده از این شارژر سفری همیشه برای ثبت لحظات خاص و تکرار نشدنی آماده هستند و دیگر نیازی به حمل چندین شارژر مختلف در طول سفر ندارند.

این شارژر قابلیت تولید برق با ولتاژ ۶/۳ولتی تا ۴/۸ولتی را دارد.

این دستگاه ابعادی برابر ۱×۵/۲×۴ اینچ داشته و وزن آن به حدود ۱۱۳ گرم می‌رسد. طبق اعلام شرکت Lenmar، شارژر مدل Solo xp در‌حال‌حاضر با قیمتی برابر ۹۵/۴۹دلار در فروشگاه‌های اینترنتی مانند Radioshock.com و Staples.com عرضه شده و به فروش عمومی می‌رسد.