دوربین جدید Samsung با عمر باتری طولانی

بازار دیجیتال- شرکت Samsung به تازگی محصول جدیدی را به بازار معرفی کرده است. این محصول جدید دوربین عکاسی دیجیتال مدل NV۱۱ است که اخیرا به بازار معرفی شده است. وضوح تصویر این دوربین برابر ۱/۱۰مگاپیکسل است و قدرت زوم‌اپتیکال آن به ۵ برابر می‌رسد.

این دوربین طراحی ساده، اما جذابی داشته و رنگ مشکی آن می‌تواند نظر بسیاری از کاربران را به خودش جلب کند.

دوربین مدل NV۱۱ از تکنولوژی «کنترل لمسی هوشمند» بهره می‌برد. این تکنولوژی امکان انجام کارهای مختلف را از روی نمایشگر LCD لمسی این دستگاه به کاربران می‌دهد. کلیدهای این دوربین به صورت ردیف‌های افقی و عمودی در کنار نمایشگر آن قرار دارند.

این دوربین برای هر دو کاربران مبتدی و حرفه‌ای مناسب استفاده است. دوربین جدید Samsung با کارت‌های حافظه SD، SDHC و MMC سازگار است و امکان ذخیره مستقیم عکس‌ها را روی این کارت‌ها دارد. مهم‌ترین قابلیت این دوربین عمر طولانی باتری آن است که با هر بار شارژ امکان گرفتن بیش از ۱۲۰۰ عکس را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. با این همه اما این دوربین مجهز به لرزش‌گیر دست نبوده و به این دلیل کاربران را دچار مشکل می‌کند. در مقابل برای کاهش اثرات ناشی از لرزش دست، میزان حساسیت لنز این دوربین کاهش پیدا کرده است.

دوربین مدل NV۱۱ دارای ابعادی برابر ۹/۰×۵/۲×۲/۴ اینچ بوده و وزن آن به حدود ۱۹۳ گرم می‌رسد. طبق اعلام شرکت Samsung، دوربین مدل NV۱۱ در حال حاضر با قیمتی در حدود ۹۵/۲۶۲دلار به بازار عرضه می‌شود.