سه لپ‌تاپ جدید از BenQ

بازار دیجیتال- شرکت BenQ محصولات جدیدی را به بازار لپ‌تاپ عرضه کرد. مدل R۵۶ لپ‌تاپ جدیدی است که مجهز به پردازنده Intel Core ۲ Duo T۵۲۵۰ و هارد دیسکی با ظرفیت ۱۲۰گیگابایت است. کارت گرافیکی این لپ‌تاپ از نوع Nvidia Geforce ۸۴۰۰ MG است.

صفحه نمایش این لپ‌تاپ نیز اندازه‌ای برابر ۴/۱۵ اینچ دارد.

همچنین این لپ‌تاپ مجهز به یک‌ وب‌کم با وضوح ۳/۱مگاپیکسل است.

علاوه بر این، امکان رایت DVD با سرعت ۸ برابر از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. این لپ‌تاپ همچنین مجهز به ۳ پورت USB نسخه ۲ و یک پورت e-SATA نیز هست.

مدل S۳۲B لپ‌تاپ جدید دیگری از شرکت BenQ است که دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده Core ۲ Duo T۷۱۰۰، کارت گرافیکی ۳۱۰۰×Intel GMA و هارددیسکی با ظرفیت ۱۲۰ گیگابایت است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ اندازه‌ای برابر ۳/۱۳ اینچ دارد. این لپ‌تاپ امکان رایت DVD با سرعت ۸ برابر را نیز دارد. همچنین مدل S۳۲B مجهز به یک وب‌کم با وضوح ۳/۱ مگاپیکسل همراه با میکروفون است. مدل S۴۱ نیز محصول دیگری از شرکت BenQ است.

این لپ‌تاپ مجهز به پردازنده Intel Core ۲ Duo T۷۵۰۰ و کارت گرافیکی Nvidia Geforce ۸۶۰۰ MGS است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ اندازه‌ای برابر ۱/۱۴ اینچ دارد.

همچنین سرعت پاسخگویی تصویر این لپ‌تاپ ۱۶ میلی‌ثانیه است.

این لپ‌تاپ نیز مانند مدل‌های قبلی مجهز به یک وب کم با وضوح ۳/۱ مگاپیکسل است. علاوه بر این، این لپ‌تاپ مجهز به یک خروجی HDMI نیز هست. شرکت BenQ انواع تست‌ها را روی این لپ‌تاپ انجام داده است. مدل S۴۱ امکان تحمل فشار تا ۵۰ کیلوگرم را دارد. این لپ‌تاپ همچنین در مقابل نوسانات دمای هوا و ضربه مقاوم است.

شرکت BenQ قیمت لپ‌تاپ‌های مدل R۵۶، S۳۲B و S۴۱ را به ترتیب ۲۹۹۹، ۲۷۹۹ و ۳۵۹۹دلار اعلام کرده است.