کارت گرافیک‌های گران‌قیمت XFX - ۱۴ بهمن ۸۶

بازار دیجیتال- تنوع در مدل و مارک تجهیزات کامپیوتری و افزایش قابلیت‌های این کالاها موضوعی است که طی سال‌های اخیر باعث رقابت تولیدکنندگان این محصولات برای ارائه محصولات با کیفیت و با قابلیت شده است.

کارت گرافیک نیز از دسته کالاهایی است که امروزه در مدل و برندهای مختلفی در بازار موجود است که بسته به قابلیت‌هایی که دارد از قیمت‌های مختلفی برخوردار است. XFX یکی از تولیدکنندگان این کالا، دو نمونه گران‌قیمت از کارت‌های گرافیک خود را برای علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای و... به بازار عرضه کرده است. طبق اعلام کوهستانی، کارشناس فروش سازگار ارقام، نمایندگی فروش محصولات XFX در ایران، مدلXFX ۸۸۰۰ Ultra xxx کارت گرافیک گران‌قیمتی از این برند است که نسبت به سایر مدل‌ها از قیمت بالاتری برخوردار است. تجهیز به چیپ‌ست ۸۸۰۰ULTRA، حافظه ۷۶۸مگابایتی و فرکانس حافظه ۲/۳ GHZ از ویژگی‌های این کارت گرافیک است که با قیمت ۹۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

مدل XFX ۸۸۰۰ ULTRA EXTReMe نیز کارت گرافیک گران‌قیمت دیگری از XFX است که با قیمت ۸۴۵هزار تومان به فروش می‌رسد. این کارت گرافیک به چیپ‌ست ۸۸۰۰ULTRA و حافظه ۷۶۸مگابایتی مجهز است و فرکانس حافظه آن ۲/۲ GHZ است. فرکانس پردازنده این کارت گرافیک نیز ۶۵۰MHZ است. این کارت نیز با ضمانت شرکت سازگار ارقام به فروش می‌رسد.