دوربینی برای عکسبرداری از کودکان

بازار دیجیتال - شرکت NIKON یکی از محصولات جدید خود را به بازار انواع دوربین‌های عکاسی دیجیتال معرفی و عرضه کرده است.

این دوربین‌ با مدل S۶۰۰ از سری COOLPIX شرکت NIKON معرفی شده است. COOLPIX S۶۰۰ دارای وضوح تصویر ۱۰ مگاپیکسلی است. این دوربین قابلیت زوم اپتیکال تا ۴ برابر زوم دیجیتال تا ۴ برابر را دارد. لنز این دوربین هم از سری لنزهای NIKKOR شرکت NIKON است. طراحی ظاهری این دوربین ساده و باریک است که حمل و جابه‌جایی آن را برای کاربرانش راحت می‌کند. COOLPIX S۶۰۰ با وزن

۱۳۰ گرمی ابعادی برابر ۵/۲۲×۵۳×۵/۸۸ میلیمتر دارد.

این محصول در واقع یک دوربین عکاسی مبتنی بر حافظه فلش است. حافظه داخلی این دوربین در حدود ۴۵ مگابایت است و امکان ارتقای حافظه با کارت‌های حافظه SD و SDHC را دارد. نمایشگر این دوربین از نوع LCD با اندازه ۷/۱۲ اینچ است. این نمایشگر وضوح تصویری برابر ۲۳۰۰۰۰ پیکسل را دارد و مجهز به تکنولوژی ضد انعکاس نور است.

COOLPIX S۶۰۰ مجهز به لرزشگیر دیجیتالی دست بوده و از تکنولوژی PICTBRIDGE برای اتصال به پرینتر و چاپ مستقیم عکس بهره می‌برد. علاوه بر اینها، تکنولوژی ACTIVE CHILD MODE این دوربین امکان عکسبرداری از کودکان در حرکت سریع را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. این دوربین عکاسی همچنین مجهز به یک پورت USB برای اتصال به کامپیوترهای شخصی و انتقال اطلاعات است. طبق اعلام شرکت NIKON دوربین عکاسی S۵۰۰ در حال حاضر با قیمت تقریبی ۹۵/۲۹۹ دلار به فروش می‌رسد.