مانیتورهای خوش اقبال LG

بازار دیجیتال - مدل‌های L۱۹۴WT، L۱۹۳۰S از مانیتورهای LG، به عنوان مانیتورهای پرفروش و پرمتقاضی ۱۹ اینچ بازار معرفی شدند که از قیمت‌های مناسبی نیز نسبت به سایر مانیتورهای موجود در بازار برخوردارند. طبق اعلام مادیران، مدل L۱۹۴WT که سابق بر این تنها با رنگ نقره‌ای به بازار عرضه می‌شد، اخیرا با رنگ مشکی وارد بازار شده است.

این مانیتور ۱۹ اینچ که به پانل LCD باکیفیت +A مجهز است، دارای ویژگی‌هایی چون تفکیک‌پذیری تصویر ۹۰۰×۱۴۴۰ تجهیز به صفحه نمایش وسیع مناسب برای مشاهده پنجره‌های متعدد و اطلاعات گسترده، تجهیز به تکنولوژی DFC (افزایش کنتراست تا ۵۰۰۰:۱) و تجهیز به موتور پردازش تصویر فلترون اف انجین (برای ارتقای کیفیت تصویر) است.

زمان پاسخ‌دهی این مانیتور نیز ۵ میلی‌ثانیه است.

مادیران قیمت این مانیتور را ۲۸۴هزار تومان اعلام کرد. این نمایندگی همچنین مدل L۱۹۳۰S را یک مانیتور ۱۹ اینچ LCD با وضوح تصویر ۱۰۲۴×۱۲۸۰ معرفی کرد.

این مانیتور همچنین به پانل LCD با کیفیت +A مجهز است و زمان پاسخ‌دهی آن حدود ۵ میلی‌ثانیه است. تجهیز به موتور پردازش تصویر فلترون اف انجین (برای ارتقای کیفیت تصویر) و زاویه دید وسیع (H:۱۶۰ وV:۱۶۰) از سایر ویژگی‌های این مانیتور است. مادیران قیمت این لپ‌تاپ را ۳۰۵هزار تومان اعلام کرد که با ضمانت این شرکت به فروش می‌رسد.

این نمایندگی همچنین مدل L۱۷۵۲S را از مانیتورهای ۱۷ اینچ LCD پرفروش LG معرفی کرد.

تجهیز به پانل LCD با کیفیت +A ، وضوح تصویر ۱۰۲۴×۱۲۸۰، نسبت کنتراست بالا (۵۰۰۰:۱)، زمان پاسخ‌دهی بسیار سریع (۵ میلی‌ثانیه) و تجهیز به موتور پردازش تصویر فلترون اف انجین برای ارتقای کیفیت تصویر از ویژگی‌های مدل L۱۷۵۲S است.

طبق اعلام مادیران این مانیتور با قیمت ۲۳۳هزار تومان و ضمانت این شرکت به فروش می‌رسد.