بازار دیجیتال- تولید مانیتورهای صفحه عریض و سایز بزرگ یکی از اقدامات تولیدکنندگان این کالا است که در پاسخ به نیاز مصرف‌کنندگان تولید و به بازار عرضه می‌شوند. CTX یکی از تولیدکنندگان مانیتور است که طی سال‌های گذشته در بازار حضور پررنگی داشت، اما در صحنه رقابت با تولیدکنندگانی مانند LG، Samsung، Sony، BenQ و... نتوانست مقاومت کند و عرصه را برای رقبای خود خالی کرد.

اما این برند طی ماه‌های اخیر با عرضه‌های مانیتورهای سایز بزرگ درصدد برآمد تا مجددا قدم به بازار داخلی گذارد تا با سایر تولیدکنندگان رقابت کند. طبق اعلام کارشناس فروش شرکت گلسان، نمایندگی فروش مانیتورهای CTX، این شرکت طی ماه‌های اخیر چند مدل از مانیتورهای سایز بالای خود را روانه بازار کرده است. به گفته وی مدل W۲۴۱۲G بزرگ‌ترین مانیتور این برند است که دارای ویژگی‌هایی چون وضوح تصویر ۱۲۰۰×۱۹۲۰، نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱و زاویه دید ۱۶۰درجه افقی و عمودی است.

این مانیتور ۲۴ اینچ LCD که وزنی برابر ۲۶/۷ کیلوگرم دارد با قیمت ۶۰۰هزار تومان و ضمانت گلسان به فروش می‌رسد.

وی مدل W۲۲۴۱A را نیز مانیتور ۲۲ اینچ LCD CTX معرفی کرد که نسبت کنتراست آن ۷۰۰:۱ و رزولوشن آن ۱۰۵۰×۱۶۸۰ است.

زاویه دید این مانیتور نیز ۱۷۰ درجه عمودی و ۱۶۰ درجه افقی است و قابلیت نمایش ۲/۱۶ میلیون رنگ را دارد. این مانیتور ۸/۶ کیلوگرمی با قیمت ۳۷۵هزار تومان به فروش می‌رسد.

مدل S۲۰۱۲A نیز مانیتور LCD ا۲۰ اینچی از این خانواده است که وضوح تصویر آن ۱۰۵۰×۱۴۰۰ است. نسبت کنتراست ۶۵۰:۱، زاویه دید ۱۶۰ درجه افقی و عمودی و قابلیت نمایش ۲/۱۶میلیون رنگ از ویژگی‌های این مانیتور ۵/۶ کیلوگرمی است.

این مانیتور نیز با قیمت ۲۶۵هزار تومان و ضمانت گلسان به فروش می‌رسد.