D880 سامسونگ با گارانتی رسمی نایاب شد

فروشندگان گوشی تلفن همراه از متوقف شدن عرضه گوشی دوسیم کارته سامسونگ موسوم به D۸۸۰ توسط شرکت «پارس مایکروتل» در بازار تلفن همراه تهران خبر دادند. مدیر فروش یک نمایندگی پارس مایکروتل در این خصوص می‌گوید: محدودیت در واردات این گوشی باعث شد تا این گوشی در بازار تلفن همراه تهران کمیاب شود. این گوشی که از قابلیت جاگذاری دو سیم کارت برخوردار است چندی پیش به بهای سه‌میلیون و ۹۰۰‌هزار ریال معامله می‌شد.

وی افزود: این گوشی از زمان عرضه به بازار مورد استقبال خوب کاربران قرار گرفت؛ چرا که مدل فوق اولین گوشی دو سیم‌کارته‌ای بود که با گارانتی رسمی وارد بازار شد و شاید به دلیل این کمیاب شدن قیمت آن با افزایش نسبی روبرو شود.

ویژگی اصلی مدل D۸۸۰ استفاده از دو سیم کارت به طور همزمان در یک گوشی است که به صورت خودکار و بر اساس نیازهای کاربران و شرایط شبکه مخابراتی سیم‌کارت‌ها را تعویض می‌کند. این گوشی کشویی از ماه اکتبر سال ۲۰۰۷ میلادی وارد بازار جهانی شده است و به کاربران امکان استفاده از کلیه امکانات رومینگ را بدون کاهش کارآیی و کیفیت باتری می‌دهد. دوربین سه مگاپیکسلی این گوشی، با زوم خودکار و حسگر cmos قادر به عکسبرداری با کیفیت بالا و افزایش کارایی تصویربرداری است.