گرافیک

بازار دیجیتال - معرفی سایت امروز برای علاقه‌مندی به هنر، مخصوصا هنر گرافیک است. در حال حاضر سایت‌های متعددی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند که از بین آنها می‌توان به سایتwww.rangmagazine.com اشاره کرد. این سایت که بسیار جذاب و حرفه‌ای طراحی شده است دارای قسمت‌های مختلفی است.

در نوار بالایی صفحه مطالب موجود در سایت به نمایش در آمده است که از آن میان می‌توان به وقایع، گرافیسم، گالری پیشخوان و ... اشاره کرد که هر کدام از این قسمت‌ها نیز خود به زیرمجموعه‌های دیگر تقسیم شده‌اند.

بخش وقایع شامل قسمت‌هایی چون خبر، گزارش، مقاله، گفت‌وگو با طراحان ایرانی و خارجی یادداشت و ... است. یک از جالب‌ترین قسمت‌های این سایت «یک طراح» است که زیرمجموعه بخش گالری را تشکیل می‌دهد. این بخش به معرفی یک طراح گرافیک ایرانی یا خارجی به همراه مروری بر آثار و تحلیل و بررسی آن اختصاص پیدا کرده است. همچنین اگر از آن دسته افراد هستید که به دنبال کتاب‌های تخصصی و حرفه‌ای حوزه گرافیک هستید بهتر است بخش پیشخوان و بعد از آن قسمت کتاب را انتخاب کنید تا با کتاب‌های تخصصی گرافیک به همراه شرح خصوصیات و ویژگی‌های آن دست پیدا کنید.