فعالان بازار از ادامه کاهش خریدوفروش انواع سیم‌کارت‌ها از جمله سیم‌کارت‌های همراه اول در مناطق پنج‌گانه تهران خبر دادند.


فروشندگان بازار معتقدند اخبار منتشر شده درخصوص واگذاری سیم‌کارت‌های 150‌هزار تومانی پس از خصوصی‌سازی مخابرات باعث شده تا خرید و فروش در این بازار به شدت کاهش یابد.
در حال حاضر سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول بدون نوسان قیمت نسبت به روزهای گذشته بین ۴۵۰ تا سقف ۶۰۰‌هزار ریال به فروش می‌رسد. سیم‌کارت کارکرده کد یک در بازار روز گذشته تهران تا سقف پنج میلیون و ۵۵۰‌هزار ریال فروخته شد. در همین حال سیم‌کارت صفر کدهای دو، سه و چهار به ترتیب با بهای پنج میلیون و ۵۰۰‌هزار ریال، سه میلیون و ۶۵۰‌هزار ریال و سه میلیون و ۵۰۰‌هزار ریال به فروش می‌رسد.
سیم‌کارت‌های کارکرده کدهای دو،سه، چهار به ترتیب با قیمت چهار میلیون ریال، سه میلیون و 300‌هزار ریال و دو میلیون و 850‌هزار ریال معامله می‌شود. سیم‌کارت‌های صفر کدهای «5»، «6»، «7» و «8» به ترتیب به قیمت سه میلیون و 400‌هزار ریال، سه میلیون و 200‌هزار ریال، دو میلیون و 800‌هزار ریال و دوم میلیون و 600‌هزار ریال به فروش می‌رسد.همچنین سیم‌کارت کارکرده کدهای فوق به ترتیب با قیمت دو میلیون و 600‌هزار ریال، دو میلیون و 400‌هزار ریال، دو میلیون و 300‌هزار ریال و دو میلیون و 400‌هزار ریال در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.همچنین بازار سیم‌کارت‌های ثابت و اعتباری ایرانسل نیز مانند سابق با قیمت یک میلیون و 500‌هزار ریال و 100‌هزار ریال فروخته می‌شود. سیم‌کارت صفر تالیا نیز با قیمت 450‌هزار ریال در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.