فکس‌های لیزری گران‌قیمت

بازار دیجیتال- دستگاه فاکس از دسته کالاهایی است که امروزه با رشد استفاده آن در انواع مختلف حرارتی، جوهرافشان و لیزری در بازار موجود است. طبق اعلام فعالان بازار، در بین انواع گوناگون دستگاه فاکس تک‌کاره،‌ دستگاه‌های لیزری از قیمت بالاتری برخوردارند.دستگاه‌های فاکس لیزری که برای تولید تصویر از اشعه لیزر استفاده می‌کنند توسط برندهای مختلفی مانند پاناسونیک، شارپ، brother و ... در بازار موجود است.در این دستگاه‌ها،‌ نور لیزر، شارژر الکتریکی درام را در محل تابش تغییر می‌دهد و درام دور یک منبع که با ذرات پخش شده از درام شارژ شده می‌چرخد.تونر نیز در میان ترکیبی از گرما و فشار روی کاغذ منتقل می‌شود. دستگاه‌های فاکس لیزری برای انجام امور خانگی و اداری مناسب هستند.

شرکت brother نیز تولید‌کننده انواع دستگاه‌ فاکس و چاپگر دستگاه فاکس لیزری جدید به بازار عرضه کرده است که نسبت به سایر دستگاه‌هایش از قیمت بالاتری برخوردار است.

طبق اعلام نیکاسا، نمایندگی فروش محصولات brother، مدل ۲۸۲۰ یک دستگاه فاکس لیزری از این خانواده است که به گوشی و حافظه ۴۰۰ صفحه‌ای و سیستم Caller ID مجهز است.قابلیت تهیه ۹۹ کپی متوالی و قابلیت تهیه ۱۴ کپی در دقیقه از سایر ویژگی‌های این دستگاه فاکس است.

۲۸۲۰ brother با قیمت ۲۷۰هزار تومان و ضمانت نیکاسا به فروش می‌رسد.