مک بوک پروی گران قیمت اپل

بازار دیجیتال- مدل MC۱۱۰LL/A به عنوان MacBook Pro گران قیمت اپل در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام نقش، یکی از عرضه‌کنندگان لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی‌، این کالا دارای ویژگی‌هایی چون‌، تجهیز به پردازنده Intel® Centrino۲ P۹۶۰۰ ۲.۶۶ GHz‌، رم چهار گیگابایتی و‌هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت است. صفحه نمایش این MacBook Pro نیز‌، ۱۷اینچ از نوع WUXGA LED-backlit Antiglare display با وضوح تصویر ۱۹۲۰× ۱۲۰۰ نقطه در اینچ است.

تجهیز به کارت گرافیک NVIDIA GeForce ۹۶۰۰M GT and NVIDIA GeForce ۹۴۰۰M with ۲۵۶MB‌، بلوتوث‌، اسپیکر‌، سه پورت usb و .... ا ز سایر ویژگی‌های این کالا است. MC۱۱۰LL/A با قیمت دو میلیون و ۹۵۰‌هزار تومان و ضمانت نقش به فروش می‌رسد.

شرکت نقش همچنین مدل‌، MC۰۲۶LL/A را به عنوان MacBook Pro پرفروش این برند در بازار داخلی معرفی کرد. این کالا نیز به پردازنده Intel® Centrino۲ P۹۶۰۰ ۲.۶۶ GHz‌، رم چهار گیگابایتی و‌هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت مجهز است.

صفحه نمایش این کالا نیز ۴/۱۵اینچ با وضوح تصویر ۱۴۴۰× ۹۰۰ نقطه در اینچ است. تجهیز به کارت گرافیک NVIDIA GeForce ۹۶۰۰M GT and NVIDIA GeForce ۹۴۰۰M with ۲۵۶MB‌، بلوتوث‌، سه پورت usb و.... از سایر ویژگی این کالا است. این مک بوک پرو نیز با قیمت دو میلیون و ۲۵۰‌هزار تومان به فروش می‌رسد.