گوشی تلفن همراه با برند پورشه برای اولین بار توسط یکی از شرکت‌های قانونی اوائل مهر ماه وارد بازار می‌شود. مدیرعامل شرکت نامداران ارتباطات همراه در بیان این مطلب افزود: این برند که برای اولین بار وارد بازار تلفن همراه کشور می‌شود با مدل‌های متنوع در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

پدرام الیکایی با بیان اینکه گوشی‌های پورشه با قیمت بالای یک میلیون تومان و به صورت تعدادی محدود وارد بازار می‌شود، تصریح کرد: این گوشی‌ها که از هزینه بالایی برخوردار هستند مورد توجه علاقمندان به برند پورشه قرار خواهد گرفت. شرکت نامداران ارتباطات همراه پیش از این گوشی‌های چینی ان‌ام‌سی را وارد بازار می‌کرد.

بر همین اساس قرار است پنج مدل گوشی جدید ان‌ام‌سی تا ۲۰ روز آینده با گارانتی رسمی ‌وارد بازار تلفن همراه می‌شود.

پنج مدل گوشی جدید ان‌ام‌سی با قیمت زیر ۲۰۰‌هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

این پنج مدل گوشی چینی با امکانات مناسب همچون حافظه بالا و برخورداری از تلویزیون وارد بازار می‌شود.دو مدل گوشی N۱۰۰۰ و N۷۷۷ ان‌ام‌سی از بیش از یک سال است که با گارانتی رسمی ‌وارد بازار تلفن همراه شده است.

گوشی N۱۰۰۰ ان‌ام‌سی با قیمت ۱۳۵‌هزار تومان در بازار عرضه می‌شود که دارای امکاناتی همچون نظیر استفاده از دو سیم‌کارت، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱ مگاپیکسلی، ارتقای حافظه اصلی توسط مموری‌کارت تا دو گیگابایت و قابلیت پخش تلویزیون است.

در همین حال گوشی N۷۷۷ همین مارک نیز با قیمت فروش ۱۲۵‌هزار تومان دارای مشخصات فنی نظیر صفحه نمایش لمسی، حافظه داخلی ۶ مگابایت و ارتقای آن تا یک گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری vga و قابلیت پخش تلویزیون است.